Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ne Iljušinas, bet Iniušinas, ne 16 admirolų, o 13 admirolų ir 3 generolai. Įkyrėjo lietuviška gandosklaida, labai prastas žurnalizmo lygis.
Ne visai taip. Lėktuvas buvo ne parinktas. Tai buvo ne "Aerofloto", o karinio jūrų laivyno lėktuvas. Kariniams daliniams būna paskirti keleiviniai lėktuvai. Kai kurie netgi su VIP salonais. Kariškių keleiviniai lėktuvai skraido palyginus nedaug, todėl ir valandinį resursą išskraido per žymiai ilgesnį laiką.
Šios katastrofos atveju, lėktuvo modernumas ir saugumas negalėjo turėti įtakos. Katastrofos priežastis ne techninė, o žmogiškasis faktorius. Iš lėktuvo buvo pareikalauta daugiau, negu jis gali - viršyta galinė ribinė centruotė (galimai dėl krovinio pasislinkimo).
Šios katastrofos atveju, lėktuvo modernumas ir saugumas negalėjo turėti įtakos. Katastrofos priežastis ne techninė, o žmogiškasis faktorius. Iš lėktuvo buvo pareikalauta daugiau, negu jis gali - viršyta galinė ribinė centruotė (galimai dėl krovinio pasislinkimo).
1981 metais net pagal SSSR standartus TU-104 jau buvo l.senas lėktuvas. Tuo metu jau skraidė TU-134,154 ir IL-62, kurie buvo ne tik modernesni bet ir gerokai saugesni.
Keista, kad admirolams parinko tokio seno tipo lėktuvą.
Keista, kad admirolams parinko tokio seno tipo lėktuvą.
REKLAMA
REKLAMA
Paslaptinga sovietų admirolų žūtis