Bandydamas pasiekti reikiamą aukštį „Boeing“ lėktuvo pilotas išjungė autopilotą, būtent po to lėktuvas nukrito, – tokias išvadas galima daryti iš iššifruotų pilotų pokalbių. Paskutines šešias sekundes kabinoje buvo girdėti „nežmoniškas klyksmas“, praneša „Vesti“ šaltinis.
23
Bandydamas pasiekti reikiamą aukštį „Boeing“ lėktuvo pilotas išjungė autopilotą, būtent po to lėktuvas nukrito, – tokias išvadas galima daryti iš iššifruotų pilotų pokalbių. Paskutines šešias sekundes kabinoje buvo girdėti „nežmoniškas klyksmas“, praneša „Vesti“ šaltinis.
„Vesti“ laidos redakcija gavo dešifruotą „Boeing 737-900“, sudužusio kovo 19-ąją leidžiantis Rostovo prie Dono oro uoste, pilotų pokalbių kopiją. Televizija pažymi, kad tai nėra oficialus dokumentas, redakcija jį gavo iš savo šaltinių komisijoje, kuri tiria nelaimę.
REKLAMA
Lėktuvo katastrofa Rostove: lėmė piloto klaida?
(23 nuotr.)
Lėktuvo katastrofa Rostove: lėmė piloto klaida? (nuotr. SCANPIX)
Lėktuvo katastrofa Rostove: lėmė piloto klaida? (nuotr. SCANPIX)
Lėktuvo katastrofa Rostove: lėmė piloto klaida? (nuotr. SCANPIX)
Anot pateikiamos informacijos, bandydamas antrą sykį leistis sudėtingomis sąlygomis kapitonas Aristosas Sokratusas nusprendė atsisakyti šio sprendimo ir duoda nurodymą vėl kilti aukštyn.
„Pasiekėme 50“, – tai reiškia pasiektą 1500 metrų aukštį.
Po to „Boeing“ kyla 15 laipsnių kampu, lėktuvas šauna į viršų, kilimas įprastu ritmu tęsiasi 40 sekundžių. Tačiau dar nepasiekus reikiamo aukščio, vadas atjungia autopilotą ir „Boeing“ pradeda kristi, teigiama bandančių atstatyti tragedijos eigą žurnalistų ataskaitoje.
Po to kabinoje nuskamba frazė: „Nesijaudink, trauk!“.
„Paskutines šešias sekundes kabinoje, anot mūsų leidinio šaltinio, girdisi nežmoniškas klyksmas. Mes nesiėmėme jo atkurti,“ – teigiama leidinyje.