Vaizdo įraše matyti, kaip rėkiantis ir visas kruvinas keleivis yra jėga išvesdinamas iš lėktuvo. Girdėti, kaip netoliese policininkų terorą patyrusio vyro sėdinti moteris sako: „Dieve mano, tai yra neteisinga, žiūrėkite, ką jūs jam darote.“
Praėjus kelioms valandoms po to, kai vaizdo įrašas praūžė interneto soc. tinkluose, vienas iš „United Continental“ vadovų, Oscaras Munozas, pateikė atsiprašymą: „Tai labai liūdnas įvykis mums visiems „United“. Aš atsiprašau dėl būtinybės perregistruoti šiuos klientus. Mūsų komanda yra pasirengusi be išlygų bendradarbiauti su teisėsauga ir vykdyti savo pačių tyrimą dėl to kas įvyko. Mes taip pat bandome susisiekti su šiuo keleiviu, norėdami bendrauti tiesiogiai su juo ir išspręsti šią situaciją.“
Tačiau leidinio kalbintas komunikacijos ekspertas Chrisas Allieri pareiškė, kad tokio atsiprašymo neužtenka. „Šis pranešimas atrodo lyg iš šiukšliadėžės (ištrauktas). Jis galėtų būti susijęs su (skrydžio) atšaukimu dėl snygio. Tai nėra nuoširdus vadovybės atsiprašymas, kurio taip reikėjo.“
Čikagos aviacijos departamento vadovybė, kurios pareigūnai dalyvavo šiame incidente, pažymėjo, kad situacija „buvo sprendžiama ne pagal mūsų darbo standartus“ ir „departamentas to netoleruoja“. Pasak departamento, pareigūnas yra kol kas nušalintas, kol nebus išaiškinta situacija.
Konfliktą sukėlė tai, kad skrydis 3411, iš Čikagos į Luizvilį buvo perpildytas – oro linijos priėmė per daug išankstinių rezervacijų. „Mūsų komanda ieškojo savanorių (atsisakyti šio skrydžio), o vienas keleivis atsisakė palikti lėktuvą savanoriškai ir buvo iškviesti teisėsaugininkai. Mes atsiprašome dėl šios situacijos,“ – buvo teigiama oficialiame „United Continental“ pranešime.