„Mes išgirdome (nusiskundimus – BNS) ir nusprendėme nuo šiandien nutraukti mūsų „tėčio“ TV reklamos transliaciją. Atsiprašome visų, ką ji papiktino“, – tviteryje parašė bendrovė.
Prieštaringai vertinamoje reklamoje vaizduojamas berniukas, klausiantis savo mamos apie velionį tėtį, nuo kurio, kaip galima suprasti, berniukas smarkiai skyrėsi viskuo. Tačiau berniukui atsigandus „McDonald's“ žuvainio, mama pasako, kad šis žuvainis buvo ir tėčio mėgstamiausias.
Didžiosios Britanijos reklamos standartų tarnyba sulaukė daugiau nei šimto žiūrovų skundų kad „McDonald's“ išnaudoja gedulo temą norėdama parduoti savo produkciją. Tas faktas itin papiktino dar ir todėl, kad netrukus – birželio 18 d. – JK bus minima Tėvo diena.
„Teigti, kad vienu patiekalu galima palengvinti gedulą, yra itin nejautru“, – sakė labdaros organizacijos „Grief Encounter“ vadovė Shelley Gilbert (Šeli Gilbert).
Reklama buvo pradėta transliuoti gegužės 12 d. ir turėjo būti transliuojama septynias savaites.