„Kai buvo pastebėtas gedimas, tunelyje buvo penki sąstatai. Du iš jų buvo nukreipti į artimiausias stotis. Pagal reglamentą, tai yra prioritetinis keleivių pristatymas į stotis įvykus gedimui: šiuo atveju keleiviams nereikia išlipti iš traukinio“, – trečiadienį naujienų agentūrai „Interfax“ sakė merijos spaudos tarnybos atstovas.
Jis paaiškino, kad dėl gedimo pobūdžio ir tarpustotės reljefo nebuvo galima nukreipti likusių trijų traukinių į stotį.
„Buvo pasirinktas scenarijus, užtikrinantis maksimalų keleivių saugumą: prie sustojusio sąstato privažiuodavo kitas traukinys, paimdavęs žmones ir nuveždavęs juos į stotį. Tokiu būdu išvengėme keleivių ėjimo tuneliu, nes toks variantas būtų buvęs nesaugus. Iki artimiausios stoties jiems būtų tekę bėgiais eiti daugiau nei kilometrą, o be specialaus pasirengimo tai nesaugu“, – aiškino merijos atstovas.
Anot jo, siekiant užtikrinti kiek įmanoma patogesnes sąlygas įstrigusių traukinių keleiviams, tunelyje visu pajėgumu buvo įjungta ventiliacija, todėl vagonuose sumažėjo temperatūra ir buvo užtikrintas šviežio oro patekimas.
„Dėl priemonių, kurių buvo imtasi, keleivių išvežimas iš tunelio vyko organizuotai ir ramiai. Stotyje keleivių laukė medikai, bet jų pagalbos neprireikė. Metropoliteno darbuotojai siūlė iš tunelio išvažiavusiems keleiviams vandens. Stotyje buvo atidaryti tarnybiniai tualetai, kur keleivius palydėdavo darbuotojai“, – sakė Maskvos merijos atstovas.
Kiek anksčiau Maskvos mero pavaduotojas susisiekimo klausimais žurnalistams sakė, kad iš trijų traukinių iš viso evakuoti 1 041 keleivis. Evakuacija truko 3 val. 20 minučių.
Traukinių eismas šiomis linijomis, nutrauktas apie 18 val. 45 min. Maskvos (ir Lietuvos) laiku, buvo visiškai atnaujintas po vidurnakčio.