Per televiziją rodyta dalis apvirtusio traukinio, medikai ieškantys žuvusiųjų, sužeistieji nešami į greitosios pagalbos mašinas.
Pasak naujienų agentūros MENA, nuo bėgių nuvirto vieno traukinio lokomotyvas ir kito – du vagonai.
Transporto ministerijos pareigūnai spėja, kad susidūrimo priežastis buvo gedimas vieno iš tų traukinių valdymo sistemoje, dėl ko traukinys staiga sustojo, o kitas rėžėsi į pirmąjį.
Vienas jų važiavo iš Kairo į šalies šiaurėje esantį Aleksandrijos miestą, o kitas iš Port Saido, esančio į rytus nuo sostinės, į Aleksandriją.
Žuvę ir sužeisti žmonės, iš pradžių, buvo paguldyti ant antklodžių, patiestų prie bėgių ūkininkų laukų pakraštyje, netoli Aleksandrijos.
Sveikatos ministro pavaduotojas Sharifas Wadi (Šarifas Vadis) sakė valstybinei televizijai, kad dauguma sužeistųjų nuvežti į ligoninę.
Egipto transporto ministras įsakė ištirti avarijos priežastis, prisiekdamas „rasti atsakingus“ dėl nelaimės, praneša valstybinė televizija.
Tai kruviniausia traukinių avarija šiaurės Afrikos valstybėje nuo 2012 metų lapkričio, kai traukinys atsitrenkė į autobusą vežanti moksleivius, tada žuvo 47 žmonės.
Nelaimė sukrėtė vyriausybę, kuri paliepė ištirti priežastis, bei atleido transporto ministrą ir geležinkelių tarnybos vadovą.
Dėl nelaimės apkaltintas traukinių signalo operatorius, užmigęs darbe.
Tačiau, tyrimas neužkirto kelio tolimesnėms nelaimėms. Vos po kelių mėnesių, nuo bėgių nuvažiavo traukinys vežantis šauktinius į privalomąją karinę tarnybą, žuvo 17 žmonių.
Beveik po metų, į pietus nuo Kairo, susidūrė traukinys ir autobusas, žuvo 27 žmonės.
Aukos buvo pakeliui iš vestuvių, kai traukinys pervažoje atsitrenkė į jų autobusą ir sunkvežimį.
Egiptiečiai jau ilgai kritikuoja vyriausybę, dėl įsisenėjusių transporto problemų, tarp kurių ir keliai, kurie yra taip pat prastai prižiūrimi kaip ir geležinkeliai.
Judriame geležinkelių tinkle įvyko daugelis kitų mirtinų avarijų.
2008 metų liepą, mažiausiai 44 žmonės žuvo netoli Marsa Matrucho, šiaurės vakarų Egipte, kai nevaldomas sunkvežimis atsitrenkė į autobusą, sunkvežimį ir kelis automobilius, laukiančius prie geležinkelio pervažos, ir nustūmė juos po traukiniu.
2006 metais, mažiausiai 58 egiptiečiai žuvo ir 144 buvo sužeisti kai susidūrė du traukiniai važiuojantis tais pačiais bėgiais.
Tada Egipto teismas nuteisė 14 geležinkelio darbuotojų vieneriems metams kalėjimo dėl aplaidumo.
Mirtiniausia nelaimė Egipto geležinkeliuose įvyko 2002 metais kai kilus gaisrui žuvo 373 žmonės, į pietus nuo sostinės buvusiame, pilnutėliame, traukinyje.