Jos teigimu, cenzūros prireikė todėl, kad 2012-ais kurtas projektas buvo skirtas vaikams. „Žaidimo savininkai norėjo gauti daugiafunkcinį žaidimą, kuris būtų suteikęs neribotas kūrybos galimybes, tačiau kuriame būtų neįmanoma aptikti tokių dalykų, kaip lytinių organų atvaizdai“, – rašė Megan Fox, viena iš pagrindinių projekto kūrėjų.
Žaidėjų sukurti pastatai turėjo būti peržiūrimi moderatorių prieš tai, kai juos galėjo išvysti likę žaidėjai. Studijoje buvo planuojamas automatinis atvaizdų atpažinimas, turėjęs filtruoti provokacinius statinius, tačiau paaiškėjo, kad su šia užduotimi gali susitvarkyti tik žmonės.
„Žaidėjai pasižymėjo itin lanksčia fantazija apeinant cenzūrą: visokiausiais būdais užmaskuodavo penius, statė pastatus taip, kad peniai būtų matomi tik žiūrint tam tikru kampu, kūrė konstrukcijų grupes, kurias sudėjus kartu gaudavo penio atvaizdą“, – aiškino žaidimų kūrėja.
„Moderatorių komandos išlaidos buvo didžiausios „LEGO Universe“ biudžete, kiek aš žinau“, – pridūrė ji. – Arba bent jau artėjo prie šios ribos“.
„Visuose kituose šios krypties projektuose nėra tinklinio statybų režimo. „LEGO“ žino, kaip brangiai tai kainuoja“, – pareiškė M. Fox. Ji pažymėjo, kad konkurentai su šiomis problemomis nesusiduria, paminėjusi populiarųjį žaidimą „Minecraft“.
„LEGO Universe“ uždarymą „Warner Bros.“ paaiškino prastais žaidimo finansiniais rezultatais.