Reisu iš pietvakarinio Kinijos Čongčingo miesto į Njingči Tibete turėjusio skristi lėktuvo įgula pastebėjo „nukrypimų“ ir „sustabdė kilimą“, todėl lėktuvas nuvažiavo nuo tako ir užsidegė, sakoma oro bendrovės „Tibet Airlines“ pranešime.
Visi lėktuve buvę 113 keleivių ir devyni įgulos nariai buvo „saugiai evakuoti“, pranešė bendrovė.
„Visų sužeistų keleivių sužalojimai nesunkūs, jie išsiųsti gydyti į ligoninę“, – nurodė ji.
An airplane caught fire in the airport of #Chongqing, #China. There were no deaths and only minor injuries among the 113 passengers, reports Reuters. pic.twitter.com/uIvnd3kUCS
REKLAMAREKLAMA— NEXTA (@nexta_tv) May 12, 2022
Kinijos valstybinės žiniasklaidos paskelbtose nuotraukose matyti, kaip išsigandę keleiviai bėga iš nelaimės vietos, o nukentėjusio lėktuvo šoną gaubia liepsnos.
Gaisro padarinių nuotraukose matyti nudegimo žymės ant lėktuvo nosies ir vieno sparno, kuris, siekiant suvaldyti liepsnas, buvo apipiltas vandeniu.
Reisu TV9833 skridęs lėktuvas pakilimo metu nukrypo nuo kilimo ir tūpimo tako, „užsidegė kairioji orlaivio nosies pusė“, sakoma atskirame Čongčingo Dziangbėjaus tarptautinio oro uosto pranešime.
Oro uostas pridūrė, kad į ligoninę buvo išsiųsta apie 40 keleivių, kurie patyrė nedidelių sužalojimų.
Vyksta tyrimas
Čongčingo Dziangbėjaus tarptautinis oro uostas vėl normaliai dirba.
„Nelaimės priežastis tiriama“, – sakė oro uosto atstovai.
Šis incidentas įvyko praėjus kelioms savaitėms po to, kai iš Junano provincijos sostinės Kunmingo į Guangdžou – svarbų miestą Kinijos pietrytinėje pakrantėje – skridęs oro bendrovės „China Eastern“ orlaivis rėžėsi į kalno šlaitą, o visi jame buvę 132 žmonės žuvo.
Nebuvo nurodyta jokia šios nelaimės – daugiausiai aukų pareikalavusios oro katastrofos Kinijoje per pastaruosius tris dešimtmečius – priežastis.
Du lainerio savirašiai, vadinamosios juodosios dėžės, buvo surasti ir šiuo metu analizuojami Jungtinėse Valstijose, tikintis išsiaiškinti, kas lėmė, kad lėktuvas taip staigiai smigo žemyn.
Per tyrimą nustatyta, kad skrydžio įgulos ir keleivių salono įgulos narių bei techninės priežiūros darbuotojų kvalifikacija „atitiko reikalavimus“, sakoma Kinijos civilinės aviacijos administracijos (CAAC) pareiškime.