Identifikuoti visas aukas, remiantis tik skrydžio keleivių sąrašu, bus itin sudėtinga ir dramatiška užduotis. „Airbus 320“ nuolaužos ir žmonių likučiai išsibarstė, įvairiais duomenimis nuo pusės iki dviejų kilometrų, gelbėtojams kol kas nepavyko aptikti lėktuvo dalies ilgesnės negu vienas metras – lėktuvas sudužo praktiškai į šipulius.
Lėktuvas, vėluodamas pusvalandžiu, išskrido 10:01 iš Barselonos į Diuseldorfą. Pasiekęs reikiamą, 11,5 tūkst. km aukštį, jis skrido 900 km per valandą greičiu. Meteorologinės sąlygos buvo idealios. 10:30 Provanso Ekso dispečeris paskelbė pavojų, nes jis pastebėjo staigų lėktuvo aukščio kritimą, tačiau pilotai neatsakė į jo užklausas. Pagal galiojantį antiteroristinių veiksmų reglamentą, į orą buvo pakeltas Prancūzijos naikintuvas „Mirage 2000“, kuris turėjo pabandyti – tiesa, nesėkmingai – nustatyti vizualų kontaktą.
Pradžioje lėktuvas leidosi link žemės gana tolygiai, nebuvo jokių pikiravimo požymių. 10:41, būtent tuo metu užfiksuotas paskutinis lėktuvo signalas, jis skirdo daugiau nei 700 km per valandą greičiu. Per laikotarpį nuo 10:32 iki 10:41 lėktuvas neteko 9,5 km aukščio. Pats keisčiausias momentas šioje istorijoje: per šias 8 minutes (kai kurių šaltinių teigimu, lėktuvas krito dvigubai ilgiau – 16 minučių) nė vienas iš pilotų neperdavė pagalbos šauksmo „mayday“. Vėliau lėktuvas subyrėjo atsitrenkęs į kalną. Katastrofos priežastis kol kas nežinoma, ir prireiks laiko jai nustatyti. Reiktų pažymėti, kad taip vadinamoji „juodoji dėžė“ jau atrasta, tiesa tyrėjai perspėja, kad ji gerokai apgadinta.