Rusų gamintojai giriasi, kad CV-1 naudojamos technologijos leidžia jiems „stoti į vieną eilę kartu su pasauliniais elektromobilių gamintojais, pavyzdžiui, „Tesla“, ir sudaryti jiems konkurenciją“.
Tiesa, ekspertai skeptiškai vertina šias rusų pagyras, ypač turint omenyje pastarųjų dešimtmečių „revoliucinius bandymus“ kurti išmaniuosius telefonus, kompiuterius ar tuos pačius automobilius, ir visi jie baigdavosi fiasko.
Pavyzdžiui, 2010-aisiais Rusijos milijardierius Michailas Prochorovas pristatė hibridinį „E mobilį“, kuris turėjo tapti rusų ateities automobiliu. Apie 150 mln. eurų vertės projektas (iki masinės gamybos) buvo tyliai uždarytas 2014-aisiais.
Pamatę naująjį „moskvičiuką“ rusai išsyk pritaikė jam populiarų Rusijoje memą „Ką tu į tai, Elonai Muskai?“, kuris naudojamas atspindint šios šalies inžinierių kuriamų technologijų ar valdžios sprendimų absurdą.
„Kalašnikov“ skelbia, kad automobilio galia siekia 220 kW, pakrautas jis gali nuvažiuoti 350 kilometrų. Gamintojai žada, kad technologijos, naudojamos šiame automobilyje leis pasiekti greitį, kartais viršijantį jau sukurtų koncerno elektromobilių rodiklius.