Kol kas neaišku, kodėl lėktuvas nukrito. Jo pilotai nelaimės signalo nepasiuntė. Beje, gali būti, kad sudužusio orlaivio saugumu rūpinosi lietuvių verslininko įmonė.
Tai – Indonezijos oro linijų „Sriwijaya“ lėktuvo nuolaužos, kurias paryčiais aptiko gelbėtojai. Iš „Boeing 737“, kuriuo skrido 62 žmonės, teliko nuolaužų krūva. Gelbėtojai sako jau radę ir žmonių kūnų dalių, tad prasidės žuvusiųjų identifikavimo procesas. Ekspertams taip pat pavyko nustatyti ir lėktuvo juodųjų dėžių vietą. Jų po po vandeniu jau ieško narai.
„Labai tikimės, kad netrukus turėsime juodąsias dėžes. Mūsų tikslas šiandien – surasti jas ir identifikuoti kitus surastus objektus“, – sako transporto saugumo vadas Soerjanto Tjahjono.
Čia kaip tik matote vietą vos už 20-ies kilometrų nuo Indonezijos sostinės Džakartos, kur laineris nukrito praėjus vos keturioms minutėms po pakilimo. Daugiau nei trijų kilometrų aukštį pasiekęs lėktuvas, per mažiau nei minutę jo neteko, ir smigo į jūrą. Nors čia darbuojasi dešimtys gelbėtojų, rasti gyvųjų nebesitikima.
Beje, bendrovės „Sriwijaya Air“ lėktuvų priežiūros darbus Indonezijoje atliko lietuvių verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojama orlaivių remonto ir priežiūros įmonė, tačiau kol kas nėra aišku, ar ji rūpinosi ir sudužusiu orlaiviu.
Lėktuvu Borneo salą per 90 minučių pasiekti turėjo 50 keleivių, įskaitant septynis vaikus ir 3 kūdikius, taip pat 12 įgulos narių. Visi lėktuve buvę žmonės Indonezijos piliečiai. Šis ašarų nesutramdantis vyras neteko žmonos ir trijų vaikų.
Kitas sutuoktinės netekęs vyras pasakoja apie paskutines žmonos žinutes.
„Paskutinį kartą ji besijuokdama su manimi susisiekė, kai jau sėdėjo lėktuve. Ji pasakė, kad oro sąlygos nelabai geros, o aš paprašiau jos melsti.“
Dėl smarkios liūties skrydis buvo pavėlintas pusvalandžiu. Tačiau kol kas neaišku, ar katastrofa įvyko dėl prasto oro. Žinoma tik tiek, kad pilotai jokio nelaimės signalo nepasiuntė.