• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Indonezijoje gegužės 9 dieną per parodomąjį skrydį į kalną įsirėžęs lėktuvas „Suchoj Superjet-100“ prieš pat skrydį dėl variklio problemų pakeitė kitą skrydį turėjusį atlikti lėktuvą, remdamasi žiniasklaida skelbia „RIA Novosti“.

Indonezijoje gegužės 9 dieną per parodomąjį skrydį į kalną įsirėžęs lėktuvas „Suchoj Superjet-100“ prieš pat skrydį dėl variklio problemų pakeitė kitą skrydį turėjusį atlikti lėktuvą, remdamasi žiniasklaida skelbia „RIA Novosti“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lėktuvas „Suchoj Superjet-100“, kurio borto numeris 95005, anksčiau dalyvavęs parodomuosiuose skrydžiuose Kazachstane ir Pakistane, turėjo atlikti skrydį Indonezijoje gegužės 9 dieną, „LifeNews“ televizija citavo Rusijos jungtinės aviacijos korporacijos pirmininko pavaduotoją Aleksandrą Tuliakovą.

REKLAMA

Tačiau per gegužės 6 dieną atliktą patikrinimą buvo aptiktas degalų iš variklio tekėjimas, todėl pasirodymo organizatoriai nusprendė jį pakeisti kitu panašiu lėktuvu, kurio borto numeris 95004, teigė A. Tuliakovas. Organizatoriai turėjo tik kelias valandas lėktuvą paruošti skrydžiui.

REKLAMA
REKLAMA

„Suchoj“ korporacijos, kuri sukūrė lėktuvą, atstovas patvirtino, kad lėktuvas buvo pakeistas, tačiau nepasakė to priežasties.

Visi 45 lėktuvu skridę žmonės žuvo, kai lėktuvas netrukus po pakilimo įsirėžė į statų Salako kalno šlaitą netoli Džakartos.

Rusijos vicepremjero pareigas einantis Dmitrijus Rogozinas praėjusią savaitę teigė, jog, pasak ekspertų, „žmogiškasis faktorius“ – labiausiai tikėtina nelaimės priežastis. Ekspertai sakė, kad lėktuvo įranga veikė puikiai. D. Rogozinas tvirtino, kad, nepaisant nelaimės, Rusijoje gaminamas laineris yra konkurencingas.

Nepaisant blogų oro sąlygų, aukų kūnų paieškos tęsiamos. Anot Indonezijos aviacijos pareigūnų, tyrimas gali trukti iki metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų