Automobilių gamintoja „Ford“ atliko reklaminę akciją Paryžiuje, gatvėje įrengusi „pinball'o automatą“, kuris reagavo į nevykusius vairuotojų bandymus pastatyti automobilį.
Prancūzijos sostinės gatvėse nelengva rasti vietą automobilio statymui, kuo ir pasinaudojo „Ford“ atstovai. Jie paliko nedidelę laisvą vietą tarp dviejų automobilių, ant kurių bamperių patalpino daviklius.
Kiekvieną kartą, kai kas nors nevykusiai bandė pastatyti automobilį ir atsitrenkdavo į vieną iš bamperių (arba į abu bamperius), specialiame „pinball'o automato“ ekrane atsirasdavo vairuotojo rezultatas. Jo bandymai buvo vertinami pagal skalę nuo „nerangiai“ iki „klaikiai“.
Pats blogiausias, „Ford“ nuomone, vairuotojas gavo prizą – naują automobilį, kuris idealiai telpa į stovėjimo vietą prie „pinball'o automato“. Beje, laimėtojas sugebėjo toje vietoje pastatyti ir savo senąjį automobilį, išstumdydamas visus aplinkinius.