Pasak aplinkosaugos ministrės Andrea Leadsom, šie planai per penkerius metus užtikrins papildomas 2,9 mlrd. svarų (3,6 mlrd. JAV dolerių) pajamas iš eksporto.
Pagal naująją vyriausybės strategiją bus siekiama stiprinti Didžiosios Britanijos pozicijas devyniuose 18 šalių, įskaitant Australiją, Naująją Zelandiją, Japoniją ir Lotynų Amerikos valstybes, rinkų segmentuose.
Pavyzdžiui, Japonija, kurioje auga britiškų saldumynų ir jautienos paklausa, gali užtikrinti papildomas 185 mln. svarų pajamas iš eksporto. Australijos ir Naujosios Zelandijos gyventojai domisi alumi ir sidru iš Didžiosios Britanijos, o tai, kaip teigia A. Leadsom, eksportą padidintų dar 215 mln. svarų,.
Taip pat 215 mln. svarų galėtų padidėti pajamos iš eksporto į Lotynų Ameriką, kurioje vartojama vis daugiau įvairių maisto produktų iš Didžiosios Britanijos, taip pat viskio ir džino.
„Škotiška lašiša, valų jautiena, viskis iš Šiaurės Airijos ir angliški sūriai jau yra plačiai žinomi visame pasaulyje ir noriu, kad tai nebūtų pabaiga, noriu, kad mes vis didesniam įmonių skaičiui padėtume parduoti savo aukščiausios kokybės maisto produktus ir gėrimus užsienio rinkose“, – pareiškė ministrė.
Jos teigimu, Didžiosios Britanijos maisto eksportas per paskutinius septynis mėnesius, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, padidėjo 6 proc. ir viršijo 10 mlrd. svarų.