Legendinė švedų degtinė „Absoliut“ atiteko prancūzams. „Pernod Ricard“ nupirko degtinės gamintoją už 5,6 mlrd. eurų.
„Pernod Ricard“ yra antrasis didžiausias pasaulio vyno ir alkoholinių gėrimų gamintojas. Nors amerikiečių „Fortune Brands“ turėjo 10 metų sutartį platinti „Absoliut“ JAV rinkoje, prancūzai juos pralenkė, kaip ir kitus pretendentus – „Bacardi“ bei švedų „Investor“.
Prancūzų kompanija dabar įgis 27 proc. liuks klasės degtinės gamybos rinkos ir visai priartės prie didžiausio alkoholinių gėrimų prekybos lyderio „Diageo“.
„Pernod“ jau turi įsigijusi „Chivas“, „Ballantine's“, „Havana Club“, „Mumm“, „Martell“ ir „Beefeater“ prekinius ženklus.
„Absoliut“ yra ketvirtasis populiariausias alkoholinių gėrimų prekinis ženklas pasaulyje. Jis nusileidžia tik „Smirnoff“, „Bacardi“ ir „Johnie Walker“. „Pernod Ricard“ ilgai buvo „Stolichnaja" platintoja ir ketino ją įsigyti, tačiau nepavyko.
Alkoholis labai kenkia sveikatai, šeimos ir visuomenės gerovei.