ŪBIG valdomos Kauno „Žalgirio“ ekipos krepšininkai ir treneriai akimirkai pamiršo derinukus aikštėje ir įsijautė į profesionalių aktorių vaidmenis. Filmavimo grupės nurodymus paklusniai vykdę žalgiriečiai pasirodė esantys visai gabūs aktoriai bei sėkmingai nusifilmavo savo naujosios rėmėjos „Vilkyškių pieninės“ reklamoje.
Nors kur kas įprastesnė aplinka sportininkams yra krepšinio aikštelė, patekę į kamerų sūkurį naujieji aktoriai nepasimetė. Atrodė, jog krepšininkai tiesiog jaučiasi taip, lyg žaistų išvykos rungtynes jiems nežinomoje salėje. Po truputį į savo vaidmenis vis sėkmingiau įsijautę žalgiriečiai netruko kibti ir prie improvizacijos, o tuo itin patenkinta liko filmavimo komanda.
Reklamoje imituojamą didžiąją pertrauką, kurios metu treneris Gintaras Krapikas žalgiriečiams vietoje įprastai mineralinio vandens dalino natūralų „Vilkyškių pieninės“ pieną, nesunkiai galima sumaišyti su tikra pertrauka. Žaidėjai ne tik juokavo, tačiau sveikino ir drąsino vieni kitus, sudarydami tikrą rungtynių atokvėpio minutėlės atmosferą.
Įžaidėjas Mantas Kalnietis tikino, kad tai buvo linksma patirtis, o pienas jam patiko: „Kiek neįprastas amplua, tačiau buvo linksma. Galiausiai reklama visai šauniai pavyko, o ir pienas buvo skanus. Vis tik turiu pripažinti, kad krepšinio aikštelėje jaučiuosi geriau.“
„Žalgirio“ rėmėjų gretas ne veltui papildė būtent „Vilkyškių pieninė“, kuri įsipareigojo mažiausiai 2 metus skirti paramą „Žalgirio“ krepšinio komandai. Vilkyškiuose gaminami produktai neturi įmantrių priedų, kurie pakeistų įprastą ir vartotojų mėgiamą pieno skonį.
Nuo šiol vartodamas „Vilkyškių pieninės“ produkciją kiekvienas gaus ne tik kokybišką ir sveiką prekę, tačiau prisidės ir prie legendinės Kauno ekipos išlaikymo, nes net 10 centų nuo vieno produkto bus skiriama Kauno „Žalgirio“ komandai.