„Susidomėjimas šia olimpiada buvo daug didesnis nei prieš ketverius metus žaidynėmis Sočyje“, – pastebėjo LTOK prezidentė Daina Gudzinevičiūtė.
TV3 kūrybos direktoriaus Arvydo Rimo teigimu, ši olimpiada buvo dvigubai žiūrimesnė nei ankstesnė.
TV3 televizija parodė 266 valandas transliacijų, o nuo rugpjūčio – apie 9000 reklaminių anonsų apie artėjančias žaidynes.
Televizija olimpiados metu gavo nemažai kritikos dėl transliacijas pertraukiančių reklamų.
„Per valandą galime įterpti 12 minučių reklamų, o rodėme dar mažiau – devynias. Verta pažymėti, kad investavome krūvą pinigų, o žmonės transliacijas gavo visiškai nemokamai. Jei būtų laimėjusi LRT, tokiu atveju žaidynės būtų rodomos iš mūsų ir valstybės pinigų“, – aiškino A. Rimas.
TV3 televizijos projektų prodiuseris Mindaugas Rainys skaičiavo, kad iš Pjongčango paruošti 85 reportažai.
„Padarėte labai didelį darbą. Visi sportininkai buvo pakylėti. Jie turėjo galimybę išsisakyti ir tai jiems buvo didžiulė motyvacija“, – kalbėjo viena olimpinės misijos vadovių Vida Vencienė.
D. Gudzinevičiūtė pastebėjo, kad žaidynių metu labai jautėsi žiniasklaidos pozityvas. Sportininkai buvo mažiau kritikuojami.