„Yra truputėlį neramu, tačiau manau, jog mes tikrai rasime ir išspręsime problemą“, – iš karto po finišo sakė „General Financing team Pitlane“ pilotas. Nesijungianti aukščiausia pavara apribojo Benedikto Vanago galimybes išvystyti maksimalų „Toyota Gazoo Racing Hilux“ greitį, o anot jo ir kitų kalbintų pilotų, progų tam tikrai buvo. Ne itin sudėtingas ruožas leido pasidžiaugti dideliu vidutiniu greičiu, kurį kiek pristabdė tik keliolika kilometrų trukusi atkarpa, nuvedusi dalyvius išdžiūvusių upių vingiais. Čia komanda išlaikė drausmę ir paisydami pavojaus nesunkiai pradurti padangas, važiavo labai konservatyviai.
„Paruošus automobilį važiavimui kopose, nuleidus padangų slėgį, jas pradurti lengva, tad buvome itin atsargūs“ – pasakojo pilotas.
Dėka itin trumpos distancijos, aukoti laiką ir prisipūsti ratus iki tinkamo akmenuotai dangai tiesiog nebuvo prasmės. Finiše apžvelgus kitus bolidus, buvo galima suprasti, jog ramios taktikos laikėsi tikrai ne visi. Apgadinti „Peugeot“ bolidai, keletas „Mini“ bolidų finišavę nuleistomis padangomis įrodė, jog vietos susikurti nereikalingiems nuotykiams tikrai buvo, tad ekipažas džiaugiasi šios progos išvengę.
Finišavus visiškai šalia pirmosios dienos bivako, lengvai sugedęs visureigis perduotas technikams. Jeigu kitus lietuvių ekipažus bėdos ištiko dar testų metu, „Black Hawk V“ savo kaprizus parodė tik įveikęs du trečdalius pirmojo greičio ruožo. Kol kas gedimas nėra aiškus: „Jungiant šeštąją pavarą, svirtyje juntamas it prasisukimas. Keletą kartų pavyko ją įjungti, o paskui iš viso ją praradome“, – pasakojo sportininkas.
Šeštosios pavaros gedimas turbūt yra geriausia iš blogiausių dalykų, kurie gali nutikti šiam agregatui, tad nors buvo prarastos sekundės, pasiektas finišas ir užimta vieta visiškai tenkina išsikeltus lūkesčius. Tobula savijauta po greičio ruožo pasigirti negalėjo ir pats pilotas.
„Šiąnakt kažkaip negerai miegojau ir pabudęs jaučiau kaklo skausmą. Jis išliko ir kiek paūmėjo per greičio ruožą, tad reiks pasistengti pailsėti“, – su nerimu veide dalinosi B. Vanagas.
Ankstesniame interviu jis neslėpė, jog dėka gana audringos sportinės karjeros ir ne vienos avarijos, su įvairiais skausmais susiduriama neretai, tačiau pastovus sportinis krūvis leidžia su tuo susitvarkyti. Pirmi tikri sportiniai kilometrai šiemet galimai išjudino vieną iš anksčiau fiksuotų išvaržų, tad belieka palinkėti, jog šis negalavimas būtų laikinas ir netrukdytų tolimesnių greičio ruožų metu.
Po nakties remontų, „General Financing team Pitlane“ į startą preliminariai stos antrojo dešimtuko ribose.
Šiandien geriausią rezultatą pademonstravęs, taip pat „Toyota Gazoo Racing Hilux“ pilotuojantis Nasser Al–Attiyah dieną pradės neturėdamas nė menkiausios užuominos apie teisingą maršrutą. Kaip vieną iš paįvairinimų, Dakaro organizatoriai antrąją dieną sukeitė motociklų ir automobilių starto laikus: tradiciškai anksčiausiai bivuaką paliekantys dviratės technikos savininkai galės pamiegoti truputį ilgiau ir savo poziciją užleis automobiliams. Jų lauks beveik 350 kilometrų greičio ruožas, po kurio seks kiek ilgesnė nei 200 kilometrų kelionė namo į antrąjį bivuaką.