Iki šiol „Mazda“ elektrifikacijos srityje laikėsi atsargaus požiūrio – šiuo metu bendrovės modelių gamoje yra tik vienas elektromobilis, „Mazda MX-30“.
Svarbią vietą „Mazda“ modelių gamoje užima atmosferiniai keturių cilindrų benzininiai varikliai „Skyactiv-G“ ir „Skyactiv-X“, pasižymintys unikalia „SPCCI“ („Spark Plug Controlled Compression Ignition“) degimo technologija.
Pristatydama artimiausių penkerių metų planus, „Mazda“ taip pat paskelbė apie 2027 metais pasirodysiančius naujus „Skyactiv-Z“ variklius, kurie pasižymės dar didesniu efektyvumu.
Pagrindinė šių variklių ypatybė – idealus oro ir benzino mišinio santykis, leidžiantis „Mazda“ ne tik atitikti, bet ir viršyti „Euro 7“ emisijų standartus.
Be to, „Mazda“ ruošiasi pristatyti naują hibridinę pavarą, kurią bendrovės inžinieriai sukūrė savarankiškai.
Iki šiol vienintelis „Mazda“ hibridinis modelis buvo „CX-50“, siūlomas tik Šiaurės Amerikos rinkai ir sukurtas bendradarbiaujant su „Toyota“ specialistais.
Nors gamintojas kol kas nepateikė išsamesnės informacijos, žinoma, kad naujoji hibridinė sistema bus įdiegta naujos kartos „Mazda CX-5“ modelyje, kurio premjera planuojama 2026 metais.
Tais pačiais metais rinkoje turėtų pasirodyti ir naujos kartos elektromobilis.
„Mazda“ taip pat tiria galimybes naująją hibridinę sistemą pritaikyti iš tinklo įkraunamiems hibridiniams modeliams. Šis žingsnis padėtų ženkliai sumažinti bendrovės CO2 emisijas ir atitikti Europos Sąjungos aplinkosaugos reikalavimus, išvengiant baudų.
Galiausiai, „Mazda“ patvirtino, kad įspūdingas „Iconic SP“ koncepcinis modelis taps serijiniu automobiliu.
Šis kupė turės hibridinę pavarą su rotoriniu varikliu, kuris atliks generatoriaus funkciją, padedančią prailginti automobilio nuvažiuojamą atstumą.