Nors B.Vanagas užbaigė trasą, tačiau prarado labai daug laiko ir dabar dėl aukščiausių vietų kovoti bus praktiškai neįmanoma.
B.Vanagas į finišą atvyko 42-oje vietoje ir lyderiui nusileido net 3 val. 22 min. 57 sek..
Iki pat bivuako nebuvo aišku, kas nutiko B.Vanagui, tačiau atvykęs, jis papasakojo visą virtinę nuotykių, kuriuos šiandien patyrė.
„Organizatoriai padarė gerą greitą ruožą. Jis buvo techniškas ir sudėtingas. Pirmas trečdalis ėjosi neblogai, važiavome greitai, bet supratau, kad ilgas greičio ruožas. Nors sakė, kad tik pradžioje bus akmenys, bet paaiškėjo, kad jų buvo visada. Apie 180-ą kilometrą mums nuleido ratą, o kai jį pasikeitėme, nustojo veikti vairo stiprintuvas. Kai turi be vairo stiprintuvo nuvažiuoti 30 kilometrų..
Esu jau riešą susilaužęs. Sustojome tvarkytis, paaiškėjo, kad tai buvo dirželis. Šlykštynė dirželis, kurį reikėjo keisti. Pavažiavome ant kopos, kur tvarkėme dirželį. Kai pradėjome nuo jos važiuoti, teko tiesiai kristi ant priekio. Gavosi taip, kad teko kristi kaip iš kokio 2 ar 3 aukštų namo. Nors automobiliui nieko neatsitiko, bet sudaužėme ratlankį, kuris lūžo per pusę. Kėlėme automobilį jį keisti ir turbūt smėlis buvo labai lakus bei sulaužėme hidraulinę koją.
Kai ją užlenki, tai turi bėdų, nes jos nesustumsi. Ji yra beveik 2 metrų ilgio, išsitraukia tik per apačią. Dirbome labai ilgai, kol viską sutvarkėme patys. Paskutinės pusantros valandos, kai sutemo, tai beveik nieko nesimatė.
Važiavome kaip sekliai „morkos“, šturmanui buvo labai gera treniruotė. Kai liko 5 kilometrai iki bivuako, pamatėme, kad čia yra kopos. Šis automobilis neturi normalių šviesų, todėl buvo labai pavojinga, daugiau to pakartoti nenorėčiau. Dabar reikės pasidaryti skaičiavimus, kas čia mums išeina“, – pasakojo B.Vanagas.