#ZigmasDakarteam lenktynininkas šį ralį pasirinko, nes jis yra populiarus tarp lietuvių, o kelio knygos yra pakankamai sudėtingos. Be to, organizatoriai skelbia, kad šiemet bus daugiau dalyvių nei 2021 Dakaro ralyje.
Arūnas Gelažninkas vasarį vykusiame Dubajaus „Baja“ ralyje patyrė kelio girnelės bei akiduobės lūžius, po kurių laukė intensyvi reabilitacija. Todėl sportininkas fiziškai sėsti ant motociklo ir ruoštis Lenkijos raliui galėjo vos kelis kartus. Visą kitą laiką skyrė kojos atstatymui.
Šiose varžybose kartu su Arūnu startuos puikiai Andalūzijos ralį įveikęs Modestas Siliūnas ir debiutantas ralio disciplinoje AGDAKAR SCHOOL mokinys Saulius Klevinskas, kuris ilgus metus buvo profesionalus futbolo vartininkas.
„Labai laukiu varžybų. Tai bus pirmas startas po ilgos pertraukos, tad neslėpsiu, jaudinuosi. Tačiau tikiu, kad kartu su gydytojais padarėme viską ką galėjome. Džiaugiuosi ir už mūsų mokyklos mokinius. Manau, tai bus puiki treniruotė, ruošiantis kitiems raliams ateityje“, – sako profesionalus lenktynininkas.
Arūnas šiame ralyje startuos su nauju ir dar nė vienose varžybose neišbandytu motociklu „Husqvarna“ 450 cc. Įdomu, kad tik išvykimo dieną paskutinę minutę motociklas bus įregistruotas „Regitroje“. Ir ne dėl to, kad sportininkui po ilgos pertraukos trūktų adrenalino, o todėl, kad tenka laukti ilgose eilėse, kad galėtum užregistruoti naują transporto priemonę.
Visų motociklų techniką prižiūrės AGDAKAR SCHOOL komanda.
Šiame ralyje dalyviams per penkias dienas teks įveikti daugiau nei 1200 km, iš kurių net 821 km greičio ruožų. Vienas ryškiausių ralio akcentų – naktinis greičio ruožas. Dalyviai turės įveikti 70 km visiškoje tamsoje.
Šeštadienį ir sekmadienį dalyvių laukia techninės komisijos ir kitos dokumentacijos, bei pasiruošiamieji darbai. Breslau ralio startas – pirmadienį, ralio trukmė – 5 dienos