Daugiausiai lenktynių „Formulėje-1“ startavęs (322) R. Barrichello mano, jog tik ekspertai gali tinkamai įvertinti – saugiau važiuoti su uždaru ar atviru kokpitu.
„Tik mokslas gali pasakyti, kas teisinga, o kas ne“, – mintimis dalijosi brazilas. „F-1 visada turėjo atvirus kokpitus ir visada bus tam pritarenčių bei tuo besiskundžiančių žmonių.“ „Visgi automobilių sportas niekada nebus saugus. Kai trasoje turime tralą, tu gali būti iš nesvarbu ko pagamintame kokpite – vis tiek gali susižeisti.“
„Dabar trasos daug saugesnės, tačiau pavojus išlieka. Ir tik bandymai bei mokslas gali pasakyti tikrą tiesą“, – pridūrė R. Barrichello.
Tuo metu kitas Brazilijos lenktynininkas Luciano Burti yra kiek kitokios nuomonės ir nori, jog „Formulė-1“ išliktų atvira. „Nesu šios naujovės šalininkas. Netgi sakau tai turėjęs didelę avariją. Sunku kalbėti apie tai. Galbūt tai būtų išgelbėję Bianchi gyvybę?“
„Taigi galvojant apie saugumą, negali būti prieš. Bet galvojant tiesiog apie sportą, nenoriu tokio pasikeitimo. Ir sportas šis vadinasi „open-wheel“, taigi ir turi jis toks likti“, – tvirtino L. Burti.
Brazilas 2001 m. Belgijoje patyrė avariją, kurios metu susižalojo veidą.
„Niekada nebūsiu prieš saugumą. Visgi tuo pat metu „Formulė-1“ turi savo DNR – atvirą kokpitą. F-1 konceptas yra matoma piloto galva. Jei tai pakeisime, bus blogai“, – pridūrė L. Burti.
Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.