• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ tiki savo sukurtu bolidu

„Renault“ ekipos technikos direktorius Bobas Bellas paneigė sklandančius gandus, esą komanda kaip reikiant suklydo kurdama naująjį savo bolidą R29. Specialisto tvirtinimu, automobilis neturi jokių fundamentalių trūkumų.

REKLAMA
REKLAMA



B. Bellas paaiškino, jog bandymų pradžioje „Renault“ bolidas buvo pastebimai lėtesnis nei konkurentų technika dėl to, kad jame buvo sumontuota negalutinė kėbulo dalių versija ir komandos tikslas tuomet buvo ne greitis, bet technikos patikimumo išmėginimas.

REKLAMA



„Kol kas dar tik ankstyva pradžia, tačiau bolido pajėgumu lieku vis labiau patenkintas“, – pareiškė „Renault“ komandos technikos vadovas.



„Akivaizdu, jog bandymai Portimao (Portugalijoje – red. past.) mus nuvylė, nes sausoje trasoje galėjome dirbti tik vieną dieną. Ir nors bolidas veikė gerai patikimumo prasme, dėl jo pajėgumo mes turėjome dar daug neatsakytų klausimų.“

REKLAMA
REKLAMA



„Tiesa, jog pirmuosiuose bandymuose neatrodėme stiprūs, tačiau tai mums nebuvo siurprizas, nes į trasą išsiuntėme bolidą su nebaigta kėbulo versija, kad galėtume kuo anksčiau rinkti mylias, tikrinti patikimumą ir pradėti naudoti KERS sistemą. Todėl nesitikėjome būti pajėgūs, ypač atsižvelgiant į tai, kad mokėmės derinti visiškai naujos kartos bolidą“, – teigė specialistas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA



„Vėliau, bandymuose Jereze (Ispanijoje – red. past.) pagerinome daugybę dalykų, ir manau, kad padarėme neblogą pažangą. Apskritai, esu įkvėptas to, ką iki šiol matėme. Pagal šios savaitės bandymus Jereze manau, jog bolidas neturi jokių fundamentalių trūkumų – jis gerai subalansuotas ir lengvai derinamas. Mums šiek tiek trūksta sukibimo, tačiau su tuo susiduria ir visi likusieji. Situacija šioje srityje pagerės bolide diegiant naujas dalis ir tęsiant jo tobulinimą iki pat pirmųjų lenktynių.“

REKLAMA



„Apskritai, manau, kad žengiame teisingu keliu tam, kad gerai pasirodytume Melburne (Australijoje, pirmosiose šių metų „Formulės-1“ čempionato lenktynėse – red. past.).“



Puse lūpų kuluaruose buvo kalbama, jog „Renault“ suklydo kurdami priekinę bolido dalį, o ypač – pastebimai nuo daugumos konkurentų technikos besiskiriančią automobilio nosį. B. Bellas patikino, jog šios konstrukcijos trūkumų kol kas nebuvo pastebėta.

REKLAMA



„Šiemet įsigaliojus naujoms taisyklės, visos komandos kibo į darbą už uždarų durų, todėl nenuostabu, kad dabar matome tiek skirtingų sprendimų, kiek yra skirtingų komandų“, – paaiškino specialistas.

„Mes teturime įsitikinti, jog padirbėjome geriausiai, ir susitaikyti su tuo, kad iš pradžių bolidai atrodo labai skirtingai. Kol kas konkurentų automobiliuose nepastebėjau nieko, kas mums keltų didesnį nerimą ar verstų galvoti, jog padarėme fundamentalių klaidų.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA



Šią savaitę paaiškėjo, kad „Renault“ komanda atšaukė kitą savaitę Barselonoje, Ispanijoje, planuotus bandymus ir užuot dirbę trasoje, tobulins bolidą savo bazėje. Ekipa vietoje to prieš pat sezono pradžią surengs papildomą bandymų sesiją Jerezo trasoje.



„Tai galbūt apsunkins mūsų logistiką, nes jau kitą savaitę reikės turėti bolidą Melburne, tačiau taip laimėsime laiko naujų dalių kūrimui ir išbandymui prieš Melburną“, – taip šį žingsnį paaiškino B. Bellas.



„Buvome numatę tokią galimybę ir manau, kad tai teisingas sprendimas“, – pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų