• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Force India“ komandos vadovo pavaduotojo Roberto Fernley teigimu, jei „Red Bull“ komanda laimės apeliaciją dėl Danielio Ricciardo diskvalifikacijos Melburno etape, tai pakenks visam F-1 sportui.

„Force India“ komandos vadovo pavaduotojo Roberto Fernley teigimu, jei „Red Bull“ komanda laimės apeliaciją dėl Danielio Ricciardo diskvalifikacijos Melburno etape, tai pakenks visam F-1 sportui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmadienį Paryžiuje prasideda FIA apeliacinio teismo klausymai, kur „Red Bull“ bandys įrodyti, kad iš D. Ricciardo Australijos GP atimta podiumo vieta buvo netesėtas teisėjų veiksmas. FIA teisėjai nusprendė, kad pilotas viršijo leistiną 100 kg/val. degalų sunaudojimo normą, kuri įsigaliojo šiemet. Tuo tarpu komanda tvirtina, kad dėl visko kalti neteisingai degalų srautą matavę kuro jutikliai ir „Red Bull“ dėl to nekalta.

REKLAMA

Pagrindinė gynybos pozicija teisme turėtų būti ta, kad komanda tame etape vadovavosi varžybų techniniu reglamentu, o ne direktyva, kurią prieš pat Australijos etapą komandoms išsiuntinėjo FIA techninis teisėjas Charlie Whitingas. Anot „Red Bull“, šis dokumentas neturėjo įstatymo galios.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu, kaip sako R. Fernley, komandos dažniausiai ir vadovaujasi būtent techninėmis direktyvomis, kurias gauna iš F-1 teisėjų. Ir jeigu „Red Bull“ laimės šią bylą, tai bus žingsnis atgal „Formulės-1“ sporte.

„Sunku pasakyti, kuo viskas pasibaigs, kadangi neaišku kaip į tai pažiūrės apeliacinis teismas, – teigia R. Fernley. – Mano nuomone, jei apeliacija bus patenkinta, bus sukurtas negeras precedentas, kadangi daugeliui žiūrovų gali susidaryti nuomonė, kad „Formulėje-1“ dominuoja anarchija, kai kas ką nori, tą ir veikia. Dauguma komandų labai ilgai ir rimtai dirbo, kad atitiktų čempionato techninį reglamentą ir vykdytų teisėjų direktyvas. Tuo tarpu paaiškės, kad yra ekipų, kurios save laiko aukštesnėmis už kitas. Kitaip nesuprasiu, kur link suka „Formulės-1“ sportas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors „Red Bull“ šią situaciją lygina su pernykšte, kuomet „Mercedes“ bandė padangas, specialistas mano, kad jos nėra palyginamos.

„Manau, kad nekorektiška lyginti abi situacijas, nes padangų bandymuose buvo „labai daug pilkų zonų“, tuo tarpu dabar nagrinėjamu atveju buvo tiesiogiai pažeistas techninis teisėjų nurodytas reglamentas, kurį „Red Bull“ laiko neteisėtu. Kiek man žinoma, iki šiol visos komandos paklusdavo teisėjų direktyvoms, taip buvo ir Australijoje – 10 komandų nurodymus vykdė, o viena – ne. Taigi, jei apeliacija bus patenkinta, bus pakenkta visam automobilių sportui,“- sakė R. Fernley.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų