• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro ralyje senovinių automobilių klasėje „Dakar Classic dalyvavęs lietuvių ekipažas Karolis Raišys ir šturmanas Ignas Daunoravičius bendroje įskaitoje užėmė 3-ią poziciją ir iškovojo garsųjį Beduiną.

Dakaro ralyje senovinių automobilių klasėje „Dakar Classic dalyvavęs lietuvių ekipažas Karolis Raišys ir šturmanas Ignas Daunoravičius bendroje įskaitoje užėmė 3-ią poziciją ir iškovojo garsųjį Beduiną.

REKLAMA

Su istoriniu „Land-Rover Series II“ važiavę lietuviai po finišo netvėrė džiaugsmu, o taip pat ant podiumo atsiėmė geriausių Dakaro naujokų apdovanojimą.

„Treti klasėje, treti absoliučiai, visur žodžiu, geriausi naujokai, viską nugalėjome, – pasidalintame vaizdo įraše džiūgavo klasikinių automobilių entuziastai. – Neturime žodžių, šiandien be problemų viskas, be nieko.

Pilotas K. Raišys atskleidė, kad paskutinę dieną jų finišą gerokai apsunkino sunkvežimiai. 

„Žiauriai pergyvenau, nes važiavome paskui sunkvežimius visokius, daug kas strigo, bet viskas buvo mums kaip per sviestą ir finiše tobulai. Trečia vieta, dar reikia atsižymėti paskutinėje laiko kontrolėje ir čia dar įmanoma pralošti ralį. Tiesiog reikia nesugesti viduryje kelio“, – susijaudinęs kalbėjo K. Raišys.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip teigė K.Raišys, jiems jau startuoti šiame Dakare buvo pergalė, tačiau jiems pavyko pasirodyti geriau nei daugelis patyrusių Dakaro vilkų.

REKLAMA

Jis kartu su Ignu Daunoravičiumi įveikė Dakaro ralį su per mažiau nei mėnesį paruoštu 1978 metų gamybos „Defender“ senoliu neturėdami jokio techninio palaikymo: atsargines dalis ir miegmaišius sumetę į varžovų sunkvežimį.

Dienomis važiavo, naktimis patys remontavosi. Be to, ekipažas sako, kad vidutiniškai miegodavo po 4 valandas. Karolis juokavo, kad ilgiau 5 valandų pamiegoti nepavyksta, nes per tiek laiko išsileidžia oras iš jo čiužinio palapinėje.

REKLAMA
REKLAMA

Ekipažo sėkmės paslaptis – stabilumas, ir stebėtinas 47 metų amžiaus sulaukusio „Land Rover 109 Station Wagon“ automobilio patikimumas.

Ekipažas kiekvieną dieną finišą pasiekdavo aplink lyderių dešimtuką, 2 kartus etapus finišavo 3-ioje pozicijoje. Tačiau kol varžovai klimpo smėlyje, klaidžiojo dykumose ir gedo, lietuviai stabiliai kilo į viršų, kol likus 2 etapams iki languotos vėliavos atsidūrė lyderių trejetuke.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmoji vieta atiteko praėjusių metų nugalėtojams ispanams Carlos Santaolalla Mila ir Jan Rosa i Vina, važiavusiems „Toyota HDJ80“ modeliu. Jie surinko 586 baudos taškus. Antroje vietoje – vėlgi praėjusių metų rezultatą pakartoję italai Lorenzo Traglio ir Rudy Briani su „Nissan Terrano Pick-up“, nuo lyderių atsilikę 31 tašku. Trečią vietą iškovoję naujokai lietuviai surinko 980 taškų. Iš viso varžybas baigė 80 klasikinėmis transporto priemonėmis važiavusių ekipažų.   

REKLAMA

„Dakar Classic“ varžybose yra ne vienas apdovanojimas. Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius laimėjo tarp naujokų, jie buvo geriausi tarp pačių seniausių automobilių, tačiau svarbiausia – jie iškovojo 3 vietą bendroje įskaitoje, dėl ko stos ant nugalėtojų podiumo ir vieninteliai į Lietuvą iš 2025 metų Dakaro parveš sunkiausio pasaulyje maratono nugalėtojų simbolį – Beduino statulėlę. 

Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt). 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų