Per dvi dienas be mechanikų pagalbos lenktynininkams reikia įveikti beveik 1300 km, o trečiadienio ir ketvirtadienio greičio ruožų ilgis atitinkamai 429 ir 327 km.
Todėl maratoniniu pavadintame etape sportininkams reikia ypatingai tausoti techniką, nes pašalinės pagalbos lenktynininkai negalės tikėtis – viskas pačių ekipažo narių rankose. „Buvo labai daug greitų tiesiųjų, nors pats ruožas nebuvo labai sudėtingas. Sakyčiau, kad apie 90 kilometrų buvo „pikti ir įdomūs“, tai siauri kalnų keliukai su labai daug akmenų. Dar maždaug 100 kilometrų - įdomūs smagūs pasisukinėjimai, o toliau – tiesiosios“, - po finišo pasakojo „Agrorodeo“ komandos šturmanas Saulius Jurgelėnas.
Išbandymų šiam ekipažui buvo daugiau nei užtektinai. Ne tik ilga trasa, prasidėjusios aukštikalnės, kai ne tik žmones, bet ir techniką egzaminuoja 3500 metrų aukštis, nuolat besikeičiantis gruntas...
Iš 43-ios pozicijos startavę „Agrorodeo“ komandos nariai Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas ketino laikytis jų visureigio konstruktoriaus Dariaus Biesevičiaus nurodymo neskubėti. Tačiau pati lenktynių situacija pasisuko taip, kad ekipažas buvo priverstas, pasak pačių sportininkų, įjungti „turistų režimą“.
„Šiandien buvo žiauri diena, nes „išlindo“ chroniškos mūsų technikos ligos: viena - su turbina, o kita - su vienu pusašiu. Ir tą vieną pusašį jau trečią mechanikai įdėjo, o jis jau pakeliui į startą vėl pradėjo barškėti. Dėl turbinos irgi nėra iki galo aišku, kokia problema: kol kas neišsprendėm. Todėl Darius liepė važiuoti avariniu režimu: tai ir važiavome kaip turistai. Paršliaužėme iki finišo, bet viskas - vietoje. Šitos išryškėjusios problemos - labai ne laiku ir ne vietoje, kadangi dabar sudėtingos maratoninės dienos. Todėl rytoj privalome atsargiai atvažiuoti iki serviso, nes jei kas subyrės ir sustosim - tai jau bus bėda. Čia kalnai ir smėlio yra, todėl problema mus gali sustabdyti ilgam. Bet kol kas po truputį judame. Prisipažinsiu, tikėjausi, kad būsime treti nuo galo, juk kaip turistai važiavome“, - įspūdžius pasakojo Vaidotas Žala.
Puikiai suvokdamas, kad skubėjimas tokiame etape gali kainuoti ypatingai brangiai, Vaidotas iš pradžių kiek atleido akceleratorių.
Pirmame etapo tarpiniame punkte „Agrorodeo“ ekipažas buvo pasiekęs 64-ą rezultatą, o po to pradėjo kilti aukštyn – 59, 58, 57 vieta.
„Kai prieš startą pamatėme, jog „negaluoja“ mūsų kairys galinis pusašis, važiavome tausojančiu režimu. Stengėmės daugiau nei 120 km/val. nevažiuoti, kad neapkrautume to galinio pusašio. Vakar mechanikai turbiną tvarkė, bet šiandien mūsų sulėtėjusį tempą lėmė ne turbina, o galinis pusašis“, - sakė S. Jurgelėnas.
Nuo etapą laimėjusio Stephane‘o Peterhanselio, važiuojančio „Peugeot“ ir 429 km įveikusio per 3 val. 42 min. 42 sek., „Agrorodeo“ ekipažas atsiliko 1 val. 15 min. 22 sek.
Preliminariais duomenimis Vaidotas ir Saulius etape užėmė 56 vietą ir bendroje įskaitoje smuktelėjo į 48-ą poziciją. Dakaro lyderiu išlieka kitas „Peugeot“ komandos narys Sebastienas Loebas, nuo kurio „Seat“ visureigiu važiuojantys lietuviai atsilieka 2 val. 25 min. 38 sek.
Ir T3 klasėje, ir alternatyvios energijos įskaitoje „Agrorodeo“ ekipažas užima antrąsias vietas.