• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip sako „Pirelli“ lenktynių padalinio vadovas Paulas Hembrey, greitas gumos nusidėvėjimas, kurį visos komandos pastebėjo bandymuose Jereze, nėra padangos konstrukcijos arba technologinė klaida. Būtent taip buvo sugalvota nuo pat pradžios. Tokios charakteristikos leidžia padangas padaryti reikšmingu veiksniu artėjančiame čempionate.

REKLAMA
REKLAMA

P. Hembrey, „Pirelli“: „Komandos priprato, kad gali nuvažiuoti 50-60 ratų su vienu padangų komplektu. Tokiu atveju joms nereikia naudoti kokios nors strategijos. Stengiamės rasti teisingą balansą tarp padangų nusidėvėjimo ir dažnesnio stojimo boksuose.

REKLAMA

„Pirelli“ nuo pat pradžios būtent to ir siekė. Tai sunki užduotis. Jeigu padangos atlaikys ilgesnę distanciją, visi iki finišo nuvažiuos su vienu sustojimu, kaip ir anksčiau. Norint to išvengti, tenka tiesiog versti komandą keisti padangas po 100-110 km, kai lenktynių distancija yra 300-320 km.“

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat britas atmetė nuomones, kad dėl naujų „P Zero“ padangų savybių pilotams teks apsilankyti keturis kartus boksuose vienų lenktynių metu.

P. Hembrey, „Pirelli“: „Pagal duomenis, kuriuos turime, vargu ar kas taip pasielgs. Trys sustojimai – galimas sprendimas ir kai kurios komandos gali išbandyti tokį variantą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mano prognozė – du. Gali būti, kažkas panorės stoti tris kartus, bet keturi sustojimai, analizuojant turimą informaciją, bus keistas sprendimas.“

Taip pat P. Hembrey pastebėjo, kad Jerezo trasos danga labai šiurkšti ir padangos čia greitai nusidėvi. Jeigu taip bus čempionato lenktynėse – „Pirelli“ nesiūlys ekipoms itin minkštos sudėties padangų. Taip pat jis pasakė, kad greičio skirtumas tarp kiečiausios ir minkščiausios sudėties padangų sudaro tris sekundes.

P. Hembrey, „Pirelli“: „Mes jau pastebėjome, kad jeigu pilotas stebi padangų nusidėvėjimą, tai jau po keturių-penkių ratų gerai matyti, kaip ilgai laikys padangos.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų