O kad užkariautų maždaug 120 milijonų žiūrovų širdis, kompanijos negaili pinigų žvaigždžių aktorių komandai – reklamose filmuojasi Matthew McConaughey, Davidas Beckhamas, Mattas Damonas ir kitos superžvaigždės.
Daugiau apie tai – TV3 žinių reportaže.
Vienoje reklamoje matomi amerikiečių aktorės Meg Ryan atodūsiai, besimėgaujant sumuštiniu su majonezu – tai atkurta legendinė scena iš populiaraus 90-ųjų filmo „Kai Haris sutiko Salę“.
Nostalgija, žvaigždės ir humoras – būtent pagal tokį receptą prekių ženklai nusprendė „paruošti“ reklaminius klipus svarbiausiam metų futbolo renginiui – „Superbowl“.
Kad gautų 30 sekundžių 120 milijonų žiūrovų dėmesio, kompanijos turi atverti pinigines ir sumokėti rekordinę 8 milijonų dolerių sumą.
„Jeigu turi 30 sekundžių per „Superbowl“, žinai, kad apie tai bus kalbama socialiniuose tinkluose. Žinai, kad visa žiniasklaida apie tai kalbės ir tai aprašys“, – teigė turinio vadovė Zoe Ruderman.
Kompanijos stengiasi būti kūrybingos – štai Holivudo aktorius Matthew McConaughey, kuris užkariavo kosmosą filme „Tarp žvaigždžių“, dabar kartu su „Uber Eats“ pristatymo paslauga bando įtikinti žmoniją, kad futbolas – tai sąmokslas, siekiantis priversti žmones badauti.
Vos tik filmo „Pianistas“ žvaigždė Adrienas Brody papučia į tuščią „Pringles“ traškučių pakuotę, prekės ženklo simbolis – juodi ūsai – nuskrenda nuo žinomų sportininkų lūpų ir skuba jam į pagalbą.
Žiūrovai galės mėgautis „Superbowl“ ir Kendricko Lamaro pasirodymu per didžiąją pertrauką jau šį sekmadienį kanale TV6, naktį nuo 01:30.
Visą reportažą žiūrėkite straipsnio pradžioje.