FIA nusprendė neleisti C. Sainzui ir jo šturmanui Lucasui Cruzui tęsti varžybų dėl menkos, tačiau svarbios apsaugos lanko deformacijos, atsiradusios po lenktynių incidento.
Nepaisant to, kad įvykis įvyko važiuojant vos 20 km/val. greičiu, FIA griežtai laikėsi taisyklių.
„Tai buvo mano klaida, ir aš prisiimu visą atsakomybę“, – sakė Sainzas po FIA sprendimo, su kuriuo jis nesutiko.
„Inspektoriai pastebėjo labai nežymią apsaugos lanko deformaciją, kurią komanda galėjo lengvai sutaisyti, bet FIA nusprendė nerizikuoti. \
Gerbiu jų sprendimą, bet, mano nuomone, lenktynėse, kuriose dalyvauja tokie gamintojai kaip „Ford“, teisėjai galėtų lanksčiau žiūrėti į tam tikras situacijas. Jei mūsų komanda manė, kad automobilis nesaugus, jie manęs į trasą tikrai nebūtų išleidę“, – kalbėjo lenktynininkas.
„Ford“ atstovai tvirtino, kad automobiliui padarytą žalą buvo įmanoma pataisyti, tačiau FIA atmetė jų siūlomą sprendimą, teigdama, jog pagal taisykles leidžiama tik suvirinti, o ne naudoti papildomas sutvirtinančias dalis. Tai buvo priežastis, kodėl Sainzas turėjo susikrauti lagaminus ir keliauti namo. .
Lenktynininkas neslėpė nusivylimo ir šį pasitraukimą vadino vienu didžiausių nuopolių savo karjeroje. „Visus metus ruošėmės šiam raliui, o dabar po trijų dienų viskas baigta. Tai kaip šaltas dušas“, – sakė jis.
Nepaisant visko, Sainzas pripažino, kad lenktynės – nenuspėjamos. „Galbūt pirmąją dieną reikėjo važiuoti atsargiau. Tačiau dabar apie tai galvoti per vėlu.“
Vis dėlto Sainzas tiki, kad jo komandos draugas Mattiasas Ekströmas gali iškovoti pergalę.
„Mattiasas tikrai turi šansų, o mes galime daug išmokti iš šių metų patirties. Kiekvienas kilometras su nauju automobiliu yra svarbus“, – pridūrė jis.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!