Nors šiemet „Golden State Warriors“ krepšininkai dusyk dideliu skirtumu nugalėjo „Cleveland Cavaliers“, šiuos mačus stebėjo vidutiniškai 19,6 mln. auditorija, taip skelbė „Nielsen“ kompanija.
Tai apie 5 proc. daugiau nei 2016 metų auditorijos vidurkis, kai 4:3 „Cavaliers“ klubo pergale prieš „Warriors“ pasibaigusią NBA finalo seriją stebėjo vidutiniškai po 18,6 mln. žiūrovų.
Pastaroji „Warriors“ pergalė 132:113 sekmadienį pritraukė 20,1 mln. žiūrovų – 13 proc. daugiau nei stebėjo antrąsias rungtynes pernai ir daugiausiai nuo 1998 metų, kai antrąjį finalo mačą tarp „Chicago Bulls“ ir „Utah Jazz“ matė 23,1 mln. žiūrovų.
Šis sezonas per NBA istoriją yra pirmasis, kai tos pačios dvi komandos susiduria NBA finale trečiuosius metus iš eilės.