Iš „pole“ pozicijos startavęs M.Verstappenas dominavo nuo starto iki finišo ir netgi pasiekė „Grand Slam“ rezultatą. Olandas iškovojo „pole“ poziciją, lyderiavo visus lenktynių ratus ir nuvažiavo greičiausią lenktynių ratą. „Red Bull“ gerbėjus pradžiugino ir solidus Sergio Perezo pasirodymas.
Meksikietis po starto aplenkė monakietį Charlesą Leclercą („Ferrari“), atlaikė varžovo spaudimą ir finišavo antras. Tuo tarpu Ch.Leclercas, mėgindamas atakuoti S.Perezą, neišsilaikė trasoje, kliudė barjerus ir pažeidė priekinį sparną.
„Ferrari“ lyderis tuomet buvo priverstas vėl stoti į boksus, prarado daug laiko ir nukrito iki 9-os vietos. Per paskutinius ratus Ch.Leclercas spėjo aplenkti 3 varžovus ir finišavo 6-as.
Trečia vieta džiaugėsi britas Lando Norrisas („McLaren“). Puikiai pasirodė ir jo tautietis George‘as Russellas („Mercedes“), kuris startavo 11-as, bet finišavo 4-as.
G.Russellas lenktynių pabaigoje atlaikė suomio Valtteri Botto („Alfa Romeo“) spaudimą. Kur kas prasčiau sekėsi kitam „Mercedes“ pilotui Lewisui Hamiltonui. 14-as startavęs britas praktiškai visas lenktynes ir važiavo toje pačioje pozicijoje. Britas užstrigo už prancūzo Pierre‘o Gasly („AlphaTauri“), ne vieną dešimtį ratų važiavo „prisiklijavęs“ prie jo, bet lenkimo taip ir nepajėgė atlikti.
Po finišo jis pakilo į 13-ą vietą dėl prancūzo Estebano Ocono („Alpine“) baudos. Nesėkmė ištiko „Ferrari“ pilotą Carlosą Sainzą jaunesnįjį. Šlapioje trasoje iš karto po starto ispaną kliudė australas Danielis Ricciardo („McLaren“). C.Sainzas jaunesnysis įstrigo žvyre ir turėjo baigti pasirodymą.
Ch.Leclercas su 86 taškais toliau pirmauja čempionate, bet prie jo priartėjo M.Verstappenas (59) bei S.Perezas (54). Konstruktorių įskaitoje „Ferrari“ (124) išbarstė beveik visą turėtą persvarą prieš „Red Bull“ (113).Trečia lieka „Mercedes“ (77).
Penktosios sezono lenktynės – Majamio GP (JAV) – vyks gegužės 8 d. Šioje trasoje „Formulės 1“ pilotai lenktyniaus pirmą kartą.
Confirmation of the points scorers 👀#ImolaGP #F1 pic.twitter.com/70CFAYfXMH
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022
„Iki šiol sezoną važiavau praktiškai be klaidų, bet šiandien padariau vieną didelę klaidą. Viską vertinant objektyviai, mes šiandien greičiu neprilygome „Red Bull“. Bandžiau kažkaip spausti Sergio ir pamaniau, kad turiu didesniu greičiu įveikti 14-15 posūkius, kad vėliau 2-ame posūkyje galėčiau bandyti jį lenkti.
Ten buvo viena iš nedaugelio progų atlikti lenkimą. Surizikavau, spaudžiau šiek tiek per stipriai ir už tai sumokėjau. Sustojimas? Tai buvo komandos sprendimas ir aš jį vykdžiau“, – sakė Ch.Leclercas.
„Formulės 1“ pasaulio čempionas Nico Rosbergas, dabar dirbantis ekspertu, sukritikavo „Ferrari“ komandą dėl sprendimo taip greitai kviesti Ch.Leclercą į boksus po minėto incidento. Nors monakietis tada ir kliudė barjerus, bet kontaktas buvo labai nežymus. Nepaisant to, „Ferrari“ nelaukė, kol Ch.Leclercas įveiks bent ratą, o iš karto pakvietė jį į boksus, kur jam keitė priekinį sparną.
„Manau, kad „Ferrari“ padarė klaidą. Jie galėjo bent ratui palikti Charlesą trasoje ir įvertinti, kaip dirba priekinis sparnas. Neatrodė, kad jis būtų labai rimtai pažeistas, išskyrus tą smulkią detalę dešinėje. Galbūt ir su tokiu priekiniu sparnu Charlesas būtų galėjęs išsilaikyti bent 4-oje vietoje.
Jei Charlesas nori kovoti su Verstappenu dėl titulo, jis negali klysti tose vietose, kur važiuoja vienas. Taip, jis tada persekiojo Perezą, bet visas spaudimas tada kaip ir teko Sergio, o ne Leclercui, kurio niekas nesivijo. Jis privalo vengti tokių klaidų per likusią sezono dalį, jei nori tapti čempionu.
Sainzas? Aišku, jam labai nepasisekė po starto, bet jei jis būtų sėkmingiau važiavęs visą savaitgalį, tai būtų startavęs iš aukštesnės pozicijos, todėl ir pats kažkiek prie tos nesėkmės prisidėjo“, – svarstė N.Rosbergas.
A podium finish slides away from Charles Leclerc 😖#ImolaGP #F1 pic.twitter.com/Y55Wplnb3V
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022