Jos duomenimis, Ispanijos karališkojo futbolo klubo prekės ženklas per metus pabrango 16 proc. iki 1,7 mlrd. eurų.
Praėjusių metų reitingo lyderis „Manchester City“ nukrito į antrąją poziciją, praradęs 7 proc. prekės ženklo vertės – iki 1,6 mlrd. eurų, o trečioje liko „Barcelona“, kurio vertė per metus išaugo 12 proc. iki 1,5 mlrd. eurų.
Ketvirtos ir penktos reitingo eilučių šeimininkai taip pat nesipakeitė – „Manchester United“, „Liverpool“. Šie du prekės įvertinti bemaž vienodai – apytikriai po 1,4 mlrd. eurų, per metus pabrango atitinkamai 3 proc. ir 1,5 procento.
Reitingo dešimtuke įvyko dar vienas pokytis – „Paris Saint-Germain“ nukrito į septintą poziciją, šeštąją eilutę užleisdamas Miuncheno „Bayern“.
Likusias vietas dešimtuke ir toliau užima trys Londono klubai – atitinkamai „Arsenal“, „Tottenham“, „Chelsea“.
„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!