Per šį laikotarpį M.Schumacheris penkis kartus tapo pasaulio čempionu, o „raudonieji“ šešis sykius laimėjo konstruktorių taurę.
2010-aisiais vokietis po trijų sezono pertraukos sugrįžo į Formulę-1 ir tapo „Mercedes“ komandos pilotu.
Deja, tada 41-erių metų sportininko sugrįžimas į motosporto karalienės šeimyną nebuvo rožėmis klotas.
Daugybės problemų kamuotas „Mercedes“ bolidas buvo gerokai lėtesnis nei tikėjosi Vokietijos komandos atstovai ir tris metus „sidabrinių strėlių“ garbę gynęs Šumis dar kartą paliko F-1 pirmenybes.
Netikėtas posūkis
Tačiau legendinio Formulės-1 piloto karjera galėjo pakrypti priešinga linkme ir galbūt jis niekada taip ir nebūtų tapęs „Mercedes“ dalimi.
Tą viešėdamas Michaelio Schumacherio muziejuje atskleidė buvęs ilgametis „Ferrari“ komandos vadovas ir artimas lenktynininko draugas Luca di Montezemolo.
Anot jo, garsusis vokietis 2009-aisiais metais buvo sutikęs sugrįžti į legendinę italų ekipą, su kuria praleido geriausius savo laikus.
Tuo metu „Ferrari“ komanda ieškojo kuo pakeisti Vengrijos Didžiojo prizo lenktynėse šiurpią traumą patyrusį Felipe Massa:
Brazilui lenktynių metu į šalmą pataikė netikėtai atitrūkusi priešininko bolido pakabos spyruoklė ir dėl stiprių akies sužalojimų sezonas jam buvo baigtas.
„Ferrari“ sezono viduryje teko ieškotis naujo piloto ir L.Montezemolo puikiai suprato, jog geresnio varianto nei M.Schumacheris tiesiog nėra.
Kaip prisimena „Ferrari“ vadovas, netikėtą pasiūlymą išgirdęs vokietis pradžioje atsisakė minčių sugrįžti į Formulę-1.
Sutrukdė sveikatos problemos
Tačiau praėjo vos valanda ir M.Schumacheris dar kartą pravėrė L.Montezemolo biuro duris.
Šįkart vokiečio atsakymas buvo kitoks: jis degė noru sugrįžti į „Ferrari“.
Netrukus septynis kartus F-1 čempionas jau suko ratus privačioje komandos trasoje vairuodamas senuosius italų bolidus.
Pagal taisykles sezono metu yra draudžiama privačiose treniruotėse vairuoti naujausią tų metų bolidą
„Kad jūs būtumėte matę, koks laimingas jis tada buvo. Puikiai pamenu jo užsidegusias akis, kai jis po beveik trijų metų pertraukos vėl atsisėdo į bolidą. Jis priminė mažą laimingą vaiką, kuriam ką tik padovanojo svajonių žaislą,“ – 9-ių metų senumo įvykius prisiminė L.Montezemolo.
Ir kai jau atrodė, jog šlovingi „Ferrari“ ir Michaelio Schumacherio laikai sugrįžo, netikėtai įsikišo medikai uždraudę vokiečiui startuoti lenktynėse.
Anot jų, legendinis F-1 lenktynininkas vis dar nebuvo pakankamai atsigavęs po traumos, kurią prieš tai patyrė vairuodamas motociklą.
Negali pamiršti vokiečio
Lankydamasis Michaelio Schumacherio muziejuje, ilgametis „Ferrari“ vadovas taip pat prisipažino, jog labai pasiilgsta savo seno bičiulio.
„Galvoju apie Michaelį labai dažnai, galvoju apie jį kiekvieną lenktynių savaitgalį. Jis visada buvo labai svarbi mano gyvenimo dalis ir man labai gaila, jog fiziškai jis negali būti šalia mūsų, tai yra labai skaudu,“ – atviravo buvęs „Ferrari“ vadovas.
Po nelemtos tragedijos Alpių kalnyne praėjo jau 4,5 metų. Per šį laiką apie Šumio sveikatos būklę sužinojome vos pora tikslesnių faktų, kurių būtume geriau neišgirdę niekada.
Michaelis negali vaikščioti, nesugeba rišliai kalbėti, jo raumenys sunykę, kūno svoris pavojingai sumažėjęs ir jis nė iš tolo neprimena to Schumacherio, kokį buvo įpratusios matyti mūsų akys.
Legendinio piloto šeima vis dar nėra linkusi dalintis naujienomis apie jo sveikatos pokyčius, tačiau Vokietijos Kelno mieste praėjusią savaitę atidarytas muziejus leidžia iš arčiau susipažinti su šlovinga M.Schumacherio karjera.