Per pirmąją dieną lenktynininkai įveikė 137, 82 km greičio ruožų. Toks kilometražas lenkia vieno didelio čempionato Lietuvoje atstumą. Beveik tokią pačią distanciją pajėgiausi Europos lenktynininkai turės įveikti ir rytoj, antrąją čempionato dieną.
„WELLMAN Rally Team“ startas čempionate buvo įspūdingas, jau po pirmojo važiavimo, lietuviai buvo dešimti bendroje įskaitoje ir treti „Production Cup“. Paskutiniai važiavimai komandai buvo kur kas sudėtingesni – važiavimas nebuvo toks greitas ir stabilus, kaip norėta.
„Tikslą, kurį sau kėlėme rungtynių startui, pasiekėme. Buvome nusiteikę rungtynes pradėti greitai ir mums tai pavyko, tačiau vėliau pritrūkome stabilumo. Nelabai tiko kelių esminių greičio ruožų stenograma, nes daugelyje vietų per lengvai posūkius užsirašėme, tad Martynas pradėjo važiuoti atsargiau, stabdyti prieš posūkius daugiau, nei reikia“, – komentavo „WELLMAN Rally Team“ šturmanas R. Šaučikovas. Kaip teigė M. Samuitis, įvertinus stenogramos ir stabdžių užkaitimo problemas, pasiekta pozicija ekipažas yra patenkintas.
„Dar nebuvo taip, kad išvažiuotume į gerą dangą, palyginus su tuo, kokiais „nuvalytais“ keliais važiavo prieš mus. Geriausias sukibimas su danga yra važiuojant po pirmų penkių automobilių. Tokios sąlygos išsilaiko dar kokiems penkiems automobiliams, važiuojantiems iš paskos. Na, o mes važiavome labiau gale. Bet kuriuo atveju, technika sveika, mes sveiki – viskas gerai. Nusiteikimas rytojui yra geras“, – pasibaigus pirmosios dienos runtynėms sakė M. Samuitis.
Pirmoji Europos čempionato diena pasižymėjo itin ilgais greičio ruožais, kurio didžiausias siekė 32,03 km. Lenktynininkai, kuriems pavyksta išnaudoti situacija ir per ilgąjį ruožą išsiveršti į priekį, tampa sunkiai pavejamais lyderiais. Kita čempionato specifika – „tolimosios serviso zonos“. Jose yra itin griežta tvarka, automobiliai į mechanikų rankas užsuka vos penkiolikai minučių, per kurias leidžiama naudotis tik tomis detalėmis, kurios yra automobilyje. Mechanikų komanda negali prieiti prie aptarnaujančiuose autobusiukuose turimos įrangos ir ja pasinaudoti, tad lenktynininkai turi kur kas labiau saugoti savo bolidus.
Pirmojo Europos ralio čempionato penketuko finišas, po pirmosios dienos, nenustebino. Per naktį iškritus gausiam sniegui lyderių penketuką galima buvo nesunkiai nuspėti. Išlošė penktadienio dienos kvalifikacijos laimėtojai, kurie turėjo galimybę rinktis starto pozicijas šeštadienio greičio ruožams. Lenktynininkai, kurie sumaniai pasirinko startuoti po pirmo dešimtuko, tapo šios dienos lyderiais. Jie prieš save turėjo švarų, nuvalytą kelią pirmų automobilių.
Antrose pagal pajėgumą pasaulio ralio rungtynėse, iš trijų startavusių Lietuvos ekipažų, šalį atstovauti liko Šeštadienio rytą į Europos ralio čempionato startą pajudėjo trys lietuvių ekipažai, pilotuojami – Vytauto Švedo, M. Samuičio ir Jono Pipiro. Sugedus automobiliui, V. Švedas dar pirmame greičio ruože pasitraukė iš lenktynių – neatlaikė priekinis pusašis. Antrajame greičio ruože nesėkmę patyrė dar vieni lietuviai. Problemos dėl radiatoriaus neleido tęsti važiavimo J. Pipirui.
Po pirmojo greičio ruožo „WELLMAN Rally Team“ šovė tiesiai į dešimtuką. 24 pozicijoje startavę lietuviai, bendroje įskaitoje finišavo dešimti, nuo lyderio atsilikdami 16 s, o savo įskaitoje – treti, su 5 s. Lietuviai už nugarų paliko nemažai S2000 klasės automobilių. Antrasis etapas ekipažui susiklostė ne taip sėkmingai, važiavo lėčiau ir ruožą pabaigė dvidešimti bendroje įskaitoje ir aštunti „Production Cup“.
Trečiąjį greičio ruožą „WELLMAN Rally Team“ atvažiavo penkiolikti bendroje įskaitoje ir penkti „Production Cup“. Įveiktas ketvirtasis ruožas leido pakilti iki keturioliktos pozicijos bendroje įskaitoje, tačiau kiek nusileista savo kalsėje – „WELLMAN Rally Team“ čia liko šešti. Priešpaskutiniame greičio ruože ekipažas važiavmo kiek lėčiau, tačiau išlaikė turimas pozicijas bendroje įskaitoje, o „Production Cup“ smuktelėjo vieta žemiau. Paskutiniame šios dienos važiavime, M. Samuitis įsitvirtino dvyliktoje pozicijoje, o savo įskaitoje liko šešti.
Viso, čempionate liko varžytis 43 pajėgiausi Europos lenktynininkai iš 56 startavusių. Europos ralio čempionato dalyviai važiuoja 12 greičio ruožų, po šešis šeštadienį ir sekmadienį. „WELLMAN Rally Team“ yra pirmasis lietuvių ekipažas po 18 metų, kuris varžosi oficialiame FIA regioniniame ralio čempionate, siekdamas ilgalaikių tikslų, o ne pavieniuose startuose.