• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atkaklumas ir aistra, su kuria „Lietuvos ryto“ krepšininkai šiame sezone kovėsi Eurolygos, VTB Jungtinės lygos, BBL ir vis dar kaunasi LKL rungtynėse, įkvėpė ištikimiausius komandos aistruolius. Tik per pirmąsias dvi savaites prekybos krepšinio abonementais į 2011/2012 m. sezono „Lietuvos ryto“ ekipos rungtynes, jų nupirkta trečdaliu daugiau nei pernai, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

„Krepšinyje visada svarbi ištikimybė ir lojalumas komandai, kaip tik tokiems aistruoliams ir norime pasiūlyti įsigyti abonementus iš anksto už tikrai neįprastai mažą kainą. Mums palaikymas yra labai svarbus ir kuo daugiau širdžių plaks su mumis vienu ritmu, tuo pergalės bus lengviau pasiekiamos“, - kalbėjo „Lietuvos ryto“ klubo direktorius Martynas Purlys.

REKLAMA

Sezono abonementai į „Lietuvos ryto“ rungtynes ištikimiausiems komandos fanams šiemet pasiūlyti pigiausiai per visą klubo istoriją. Abonemento kaina, priklausomai nuo vietos arenoje, yra nuo 99 iki 699 Lt.

„Susidomėjimas „Lietuvos ryto“ krepšinio klubo būsimo sezono kovomis yra didžiulis – komandos gerbėjai įvertino tai, kad sumokėję tiek pat, kiek už bilietus į 3 mėgiamos komandos rungtynes, jie gali stebėti kovas aikštelėje visą sezoną. Žinoma labiausiai graibstomi 99 litus kainuojantys abonementai, tačiau sparčiai mažėja ir brangesnių abonementų“, - sakė bilietų platinimo bendrovės „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu pigiausi abonementai į „Lietuvos ryto“ rungtynes visam sezonui kainuoja nuo 99 litų, tačiau jau šį ketvirtadienį pigiausi abonementai kainuos nuo 129 litų.

„Daugelis NBA komandų, taip pat kai kurie Europos klubai daugiau nei 60 proc. visų vietų namų arenose skiria abonementų savininkams. Manau, kad skatindami ir populiarindami prekybą abonementais, per 2-3 metus galime pasiekti, kad trečdalį arenos Vilniuje užpildys jų turėtojai. Norime, kad krepšinis taptų prieinama pramoga visai šeimai, o rungtynėse galėtų lankytis visi – nuo moksleivių iki senjorų“, - sakė M.Purlys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Lietuvos ryto“ klubo direktoriaus, komanda rudenį planuoja pradėti platesnę, bendravimo su aistruoliais programą. „Galvojame rengti susitikimus su krepšininkais, įvairius bendrus renginius, į kuriuos pirmiausia kviesime ištikimiausius komandos aistruolius“, - pasakojo M.Purlys.

REKLAMA

Išankstinė prekyba BC „Lietuvos rytas“ abonementais startavo gegužės 5 d., o viešoji prekyba – gegužės 11 d. Klubo aistruoliai gali įsigyti dviejų rūšių sezono abonementus – į visas „Lietuvos ryto“ namų rungtynes, vykstančias „Siemens“ arenoje, arba į visas sezono rungtynes, vykstančias „Siemens“ bei „Lietuvos ryto“ krepšinio arenose.

REKLAMA

Pirmaujančios prekybos bilietais bendrovės „Tiketa“ specialistai pastebi, kad Lietuvos krepšinio klubai sėkmingai buria ištikimiausius aistruoliuos, kai sezonas dar nėra pasibaigęs ir emocijos nėra atslūgusios. Kaip tik tada ištikimiausiems aistruoliams siūlomos išskirtinės sąlygos įsigyti abonementus stebėti kito sezono kovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Balandžio pabaigoje prasidėjusi prekyba abonentais į kito sezono Panevėžio krepšinio klubo „Techasas“ rungtynes taip pat buvo rekordinė savo aktyvumu. Vos per pirmąsias dvi prekybos valandas buvo parduota daugiau nei 500 abonementų į LKL rungtyniaujančios komandos rungtynes. Klubas sirgaliams į 2011/2012 m. sezono rungtynes pasiūlė 1300 abonementų – 30 proc. daugiau nei šiame sezone, bet iki viešosios prekybos pradžios tebuvo likę tik 50 bilietų visam sezonui.

Kaip rodo „Techaso“ pavyzdys, sėkmingas abonementų platinimas leidžia klubui suburti ištikimus žiūrovus, kurie palaiko komandą visą sezoną, o kartu ir įkvepia ją. „Techaso“ rungtynes „Cido“ arenoje reguliaraus LKL sezono metu vidutiniškai žiūrėdavo 1100 aistruolių, o Panevėžio ekipa iškopė į atkrintamąsias varžybas, kur atkakliai kovėsi LKL ketvirtfinalyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų