Po kiekvienos darbo dienos autobusai yra kruopščiai išvalomi ir papildomai dezinfekuojami garo sistema. Šios sistemos pagrindiniai du privalumai yra tokie, kad vieno autobuso dezinfekavimas trunka iki dešimties sekundžių.
Antras privalumas toks, kad yra išleidžiamas labai didelis garų kiekis, kuris patenka ant kiekvieno liečiamo paviršiaus taip užtikrinant maksimalų efektą. Dezinfekcijos procesas (poveikis į virusą) vyksta 90 minučių. Per jas dezinfekcinis rūkas reaguoja ir suskyla išnykdamas.
„Čempionatą aptarnaujantys vairuotojai privalo turėti neigiamą COVID-19 testą, kad galėtų vežti komandos narius ir aptarnaujantį personalą, kiekvieną rytą jiems matuojama temperatūra ir jeigu nustatoma didesnė nei 37,3 temperatūra, tuomet vairuotojas yra siunčiamas į namus, stebėti savo sveikatą ir elgtis pagal įmonės nustatytą tvarką. Darbo metu vairuotojai dėvi kaukes, autobuse yra sumontuoti dezinfekcinio skysčio dozatoriai, kuriais keleiviai gali naudotis.
Taip pat autobusuose yra pažymėtos vietos, kuriose keleiviams negalima sėdėti, kad būtų išlaikomas vieno metro atstumas. Tokios yra pagrindinės priemonės, kad galėtume užtikrinti saugų keliavimą. Tokios aukštos higienos normos yra standartas pas mus šiuo metu. Tiek šio renginio, tiek kitų renginių metu be didelių iššūkių susitvarkome ir galime užtikrinti, kad tikimybė užsikrėsti koronavirusu važiuojant autobusu būtų visiškai minimali“, – teigė įmonės „Kautra“ Vilniaus filialo vadovas Karolis Kairaitis.
Įprastai tokiam turnyrui ir komandų pervežimui būtų skirti du autobusai, bet šiam turnyrui keliami reikalavimai, jog kiekviena rinktinė turėtų savo autobusą ir joms priskirtą vairuotoją.