• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai pasibaigė Europos Didžiojo Prizo kvalifikacija ir pilotai paliko savo bolidus uždarame parke, absoliutus „Formulės-1“ pasaulio čempionato lyderis Sebastianas Vettelis visų žiūrovų akivaizdoje ilgai ir įdėmiai panagrinėjo „Ferrari“ ir „McLaren“ bolidų kokpitus. Apie tai, ką norėjo pamatyti čempionas, pamąstė žurnalistas Peteris Windsoras.

REKLAMA
REKLAMA

Peteris Windsoras: „Įdomu, kad Sebastianas nagrinėjo pavarų perjungimo svirteles ant Ferrari F150 bolido vairo. Galiu tik spėlioti, kodėl kilo toks susidomėjimas, bet įtariu, kad „Red Bull“ pastebėjo papildomą svirtelę Massos bolide ir Sebas panoro pasižiūrėti, ar toks pat yra Fernando bolide ir kam jis reikalingas.

REKLAMA

Man atrodo, jog bus sąžininga sakyti, kad iš tikrųjų tai ne svirtelė, o greičiau svirtis už vairo, kuri panaši į tas, kurios skirtos nuimti vairą. Kiek suprantu, ji leidžia reguliuoti stabdžių balansą. Kiti inžinieriai turi kitą nuomonę – jie sako, kad dabartinės taisyklės leidžia tik mechaniškai reguliuoti balansą. Bet man atrodo, kad šiuo atveju galima panaudoti ir elektros energiją – tam, kad nebūtų panaudojama svirtis stabdymo metu.

REKLAMA
REKLAMA

„McLaren“ kažką panašaus pabandė prieš porą metų, manydami, kad lenktynininkas galės ilgiau laikyti ranką ant vairo ir tai bus naudinga. Bet ekipa atsisakė šios sistemos – ji nesuteikė ryškios naudos, tik sukėlė nepatogumų inžinieriams ir kūrėjams. Jeigu aš teisus, tai galima tvirtinti, kad buvęs „McLaren“ darbuotojas Patas Fry vis dar tiki šiuo įrenginiu: Massos bolide toks buvo sumontuotas.

Taip pat reikia nepamiršti dar vieną Sebo tyrimo aspektą. Jis tai darė žinodamas, kad filmuojamas tiesioginiame eteryje. Tai gali reikšti, kad Red Bull nori atkreipti dėmesį į įrenginį, kuris kiek apeina dabartinį reglamentą."

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų