„Ferrari“ komandos lyderis Sebastianas Vettelis iškovojo nesunkią pergalę ir tapo čempionato lyderiu aplenkęs į antrąją poziciją nukritusi „Mercedes“ pilotą Lewisą Hamiltoną.
Ramiai vykusias lenktynes pačioje jų pabaigoje nusprendė paįvairinti išskirtinės išvaizdos modelis Winnie Harlow, kuriai buvo patikėta misija mojuoti finišą skelbiančia vėliava.
Tiesa, mergina savo užduotį atliko kiek per anksti: finišo vėliava pradėta mojuoti likus vienam ratui iki lenktynių pabaigos. Lenktynių lyderis Sebastianas Vettelis nesutriko ir pratęsė važiavimą lenktyniniu tempu. Po paskutiniojo rato W. Harlow pasitaisė ir pamojavo finišo vėliava dar kartą.
Tačiau pasibaigus lenktynėms tiek paskutinysis, tiek ir 69-asis ratai buvo anuliuoti.
FIA (tarptautinė automobilių federacija) užfiksavo rezultatus buvusius po 68 ratų, o ne 70, nes būtent taip yra nurodyta taisyklėse, kai neteisingai paskelbiamas lenktynių finišas.
Po Kanados Didžiojo prizo F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas paaiškino šią situaciją kaip paprastą nesusipratimą.
„Finišo vėliava pasirodė ratu anksčiau dėl nesusikalbėjimo su asmeniu, kuris paskelbia startą ir finišą lenktynėse.
Jis galvojo, kad tai buvo paskutinis ratas, jis paprašė lenktynių kontrolės tai patvirtinti ir jie tai padarė, tačiau jie manė, kad tai buvo labiau teiginys, o ne klausimas.
Jis tiesiog parodė vėliavą ratu anksčiau, arba pasakė merginai tai padaryti per anksti. Tai nėra susiję su faktu, kad vėliavą mojavo garsenybė.
„Manau, kad žmonės, kurie nedirba su F-1 gali kartais nesuprasti, kai ant ekrano yra rašoma 69 ratas iš 70. Mes visi žinome, kad tai reiškia 69-asis ratas, bet ne taip gerai su sportu susipažinę asmenys gali pagalvoti, kad tai reiškia paskutinį ratą. - teigė C. Whitingas.