BHC prezidentas Rimantas Kaukėnas teigia, kad vilkas puikiai atspindi naujosios komandos vertybes – bendruomeniškumą, atkaklumą ir tikslo siekimą komandiniu darbu bei turi stiprią sąsają su Vilniumi, o angliškas pavadinimas įkūnija tarptautinius klubo siekius.
Jaunajai kartai ir lietuviams gimusiems ar gyvenantiems užsienyje verta priminti Lietuvos sostinės įkūrimo legendą: „Gediminas išvykęs medžioti, nakvynei apsistojo Šventaragio slėnyje. Ten jis susapnavo, kad ant kalno, tuomet vadinto Kreivuoju, stovi didžiulis geležinis vilkas, o jame staugia tarytum šimtas vilkų. Žynys Lizdeika išaiškino sapną: čia stovės sostinė, o jos garsas sklis po visą pasaulį“.
„Pasirinkome klubo vardą, kuris įkūnija žymiausią lietuvišką legendą ir geriausiai atspindi sostinės dvasią, identitetą bei tarptautinius klubo tikslus. Anksčiau buvome įregistravę daug įvairių pavadinimų, bet „vilkai“ tapo akivaizdžiu pasirinkimu“, – teigia R. Kaukėnas.
„Kuriame organizaciją su tvariu biudžetu ir pažangia sporto infrastruktūra, o ilgalaikėje perspektyvoje siekiame būti pastebėti 250 milijonų gyventojų rinkoje ir užsiimti krepšinio eksportu, kursiančiu vertę Vilniui ir visai Lietuvai. Dėl šios priežasties pasirinkome anglišką pavadinimą, kuris bus lengviau identifikuojamas tarptautiniu mastu. Tokiu keliu žengia ir visos eksportu užsiimančios Lietuvoje registruotos įmonės“, – priduria BHC prezidentas.
Naujasis klubas taip pat pristatė komandos spalvas ir logotipą. Jame stambiu planu išreikšti du svarbiausi klubo elementai – komandos simbolis vilkas ir pavadinimas BC „Wolves“.
Nors komandos logotipą įkvėpė Geležinio vilko legenda, siekiant išvengti asociacijų su buvusiais ar esamais klubais bei įvairių kultūrų ir religijų žmonėms sužadinti teigiamas emocijas, klubo simboliu pasirinktas vilkas, o ne Geležinis vilkas.
Pagrindinėmis klubo spalvomis pasirinktos pilka ir turkio. Pilka spalva ir jos atspalviai atspindės vilkus, tuo metu turkio spalva, gavusi savo pavadinimą pagal įvairiose kultūrose talismanu laikomą brangakmenį, neš komandai sėkmę ir įkūnys šio kovingo gyvūno dvasią.
Intelektinės nuosavybės specialistų ir teisininkų patikrintas prekės ženklas sėkmingai įregistruotas Lietuvos Valstybiniame patentų biure. Negana to, atsižvelgiant į tarptautinius klubo tikslus, šiuo metu vyksta ir prekės ženklo registracijos procesas Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės biure.
„Wolves“ namų aikšte tapsiančioje Vilniaus „Avia Solutions Group“ arenoje rudenį planuojama rekonstrukcijos darbų pradžia, todėl 2022–23 metų LKL sezone savo namų rungtynes komanda planuoja žaisti 5,5 tūkst. žiūrovų talpinančioje Alytaus arenoje.
Apie AB „Basketball Holding Company“:
Atviroji akcinė bendrovė nuosavybės forma valdo 100 proc. krepšinio klubo VŠĮ „Dzūkijos sportas“ dalių (VŠĮ pavadinimas taip pat bus keičiamas). Bendrovės interneto puslapyje ir socialiniuose tinkluose, dar neprasidėjus pirmajam klubo sezonui, jau turi virš 10 tūkstančių sekėjų ir registruotų vartotojų. Ateityje registruoti vartotojai turės prieigą prie įvairaus formato unikalaus turinio iš žaidėjų asmeninio gyvenimo, treniruočių, kelionių, svarbių susitikimų ir visko, kas supa sportinį ir socialinį klubo gyvenimą. Artimiausioje ateityje informacija bus pateikiama keliomis užsienio kalbomis 250 milijonų gyventojų turinčiai klubo rinkai.
Beje, pavadinimas WOLVES, tikriausiai, daugiausia juoko sukels Lietuvoje, ypač kitų klubų fanams, nes iškraipydami anglišką tarimą krepšininkus ir komandą vadins vulvomis. O kas yra vulva, nežinantiems rekomenduoju pasižiūrėti Vikipedijoje ar kitame enciklopediniame žinyne.