Buvęs „Formulės-1“ pilotas, dabar komentuojantis lenktynes per „SkySports“ kanalą Martinas Brundle tradiciškai apie JAV GP rezultatus papasakojo savo skiltyje TV kanalo tinklalapyje, rašo F-1.lt.
M. Brundle: „Nežiūrint į tai, kad po ankstyvo S. Perezo, A. Sutilo ir N. Hulkenbergo pasitraukimo, lenktynėse Ostine dalyvavo tik 15 mašinų, lenktynės išėjo gana įdomios. „Mercedes“ lenktynininkai dominavo, bet ši komanda negalėjo atsipalaiduoti dėl konkurencijos iš „Williams“ bei Danielio Ricciardo pusės – lyderiams svarbu buvo priimti teisingus strateginius sprendimus, kad nereikėtų be reikalo rizikuoti. Kovoje dėl pozicijų už lyderių važiavę pilotai rizikavo kur kas daugiau ir mes matėme ne vieną drąsų lenkimą.
Jeanas Ericas Vergne neišvengė kontakto, lenkdamas Romainą Grosjeaną pirmajame posūkyje ir tai neliko nepastebėta teisėjų. Man regis, bauda jam yra teisinga, bet kartu J.E. Vergne parodė „Toro Rosso“ komandai, kad su juo verta pratęsti sutartį kitiems metams.
D. Ricciardo turėjo keletą rizikingų momentų – bandydamas aplenkti Fernando Alonso pirmajame posūkyje, vėliau kovodamas su Valtteri Bottu ir, kaip sakoma, drąsiems visuomet sekasi. Mes jau pripratome, kad jei Lewisas Hamiltonas imasi persekioti Nico Rosbergą, tai britas būtinai vokietį aplenks. Dar nuo jų dvikovų kartingų laikais Lewisas jaučia savo galutinio rezultato sėkmę. O dabar panašu, kad abu „Mercedes“ pilotai jaučiasi užtikrinti. „Williams“ anksti pajautė, kad jie užleido podiumo vietą. D. Ricciardo labai nesėkmingai startavo, bet vėliau „Red Bull“ komanda veikė be priekaištų, o per vėlyvas Felipes Massos sustojimas leido australui mėgautis prizine vieta.
Sebastiano Vettelio atveju komanda labai rizikavo, sureguliavusi bolidą labai žemai prispaudžiamajai jėgai prieš startą iš techninio aptarnavimo juostos. Rizika ne visai atsipirko – su vidutinėmis padangomis Sebo bolidui nepakako sukibimo su trasa. S. Vettelis vis vien atakavo, keletą varžovų labai gražiai aplenkė, bet jis vis tiek buvo toli nuo podiumo, ant kurio puikavosi abu „Mercedes“ pilotai ir D. Ricciardo. Tai tipinė situacija S. Vetteliui šiame sezone.
Skirtingai nei Sočyje, „Pirrelli“ šį kartą atspėjo su padangomis. Geras skirtumas tarp skirtingų padangų mišinių ir jų dėvėjimosi lygis leido pilotams rinktis pačius įvairiausius strategijos variantus, nors lenktynių pabaigoje visiems arba reikėjo tausoti padangas, arba stoti boksuose papildomą kartą. Pilotų vietoje aš būčiau nepatenkintas, bet iš žiūrovų taško toks scenarijus buvo itin įdomus. Beje, apie žiūrimumą. Tikiuosi, kad daugelis F-1 politikų supras, kad ir 18 bolidų pakanka, kad lenktynės būtų įdomios. Reikia tikėtis, kad politikai nustos viešai reikšti savo pretenzijas ir kritikuoti „Formulę-1“. Kai kurios permainos jau pribrendo, bet reikia sėsti ir visiems susitarti.
Mums pasisekė, kad sekmadienį mes pamatėme vaizdingas įdomias lenktynes, bet F-1 varžyboms reikia kur kas konkurencingesnių mašinų, ryškesnių pilotų ir sportinių batalijų. Lenktynių savaitgaliais „SkySports kanalas dirba po 14 valandų tiesioginiame eteryje, sirgaliai ir žiūrovai iš mūsų nori kur kas daugiau. „Formulė-1“ turi pakankamai pinigų, kad čempionate dalyvautų po 12 labai stiprių komandų, jei protingai pažiūrėti į pinigų paskirstymą.
Čempiono titulas šiemet, matyt, bus sprendžiamas per finalines šių metų čempionato lenktynes. Net jei L. Hamiltonas nugalės Brazilijoje, o N. Rosbergas nebaigs lenktynių, dvigubi taškai Abu Dabyje duoda jam šansą atsilošti. Lewisui pakanka finišuoti antram abejose likusiose lenktynėse ir iškovoti čempiono titulą, bet aš abejoju, kad scenarijus bus būtent toks. Interlagoso trasa dažnai pateikia įvairiausių siurprizų. O jei N. Rosbergas iškovotų čempiono titulą šiais metais dėl dvigubų taškų Abu Dabyje, tai sirgaliai gali likti labai nepatenkinti įvesta nesąmoninga dvigubų taškų taisykle“.
Daugiau nauijienų skaitykite F-1.lt.