Žlugus F-1 komandai „Marussia“ ekipa liko skolinga daugiau nei 200 kreditorių. Kalbama, kad bendra skola siekia 31,4 mln. svarų sterlingų. Daugiau nei 10 milijonų priklauso Didžiosios Britanijos finansinių paslaugų grupei „Lloyds Development Capital“ (LDC), rašo F-1.lt.
Gruodžio 18 dieną komandos veiklą toliau administruojanti „FRP Advisory“ teismui pateikė dokumentus. Juos išanalizavus tapo aišku, kad LDC yra viena iš daugelio, kuri greičiausiai patirs didžiulį nuostolį. Žlugusi „Marussia“ liko skoloje daugiau nei 200 kreditorių. Dauguma iš jų neatgaus nė menkiausios dalies pinigų, kadangi jų skolos nebuvo apdraustos. Kiek kitokia yra LDC situacija. Tiesa, kol kas nėra aišku kiek ir ar iš vis pavyks finansinių paslaugų grupei susigrąžinti bent dalį investuotų pinigų.
Tarp nukentėjusiųjų minimas ir „Ferrari“ vardas. „Marussia“ savo variklių tiekėjai liko skolinga 16,6 mln. svarų sterlingų. Britų inžinerijos įmonei „McLaren“ ekipa skolinga 7,1 mln. svarų sterlingų.
„Marussia“ skola „Lloyds“ grupei siekia 13,2 milijono. Tačiau ši suma pinigų yra apdrausta. Tai finansinių paslaugų grupei suteikia pirmenybę prieš kitus kreditorius. Tačiau FRP atstovo Geoffo Rowley teigimu, pastaroji geriausiu atveju artimiausiu metu gali atgauti tik 1,6 milijono svarų sterlingų.
„Marussia“ F-1 debiutavo 2010 metais. Tuomet šį projektą finansavo minėtoji „Lloyds“ grupė. Pastaroji buvo pagrindinė ekipos akcininkė. Vėliau LDC savo akcijas pardavė Rusijos sportinių automobilių gamintojai „Marussia“. Būtent šio gamintojo vardu ir buvo pervadinta F-1 komanda, anksčiau žinoma „Virgin“ vardu.
Pasikeitus savininkams, pagrindiniu pinigų šaltiniu tapo Rusijos verslininkas Andrejus Cheglakovas. 7 mln. svarų sterlingų komandai kasmet sumokėdavo „Marussia“ piloto Maxo Chiltono tėvas Grahame‘as Chiltonas.
Išanalizavus teismui pateiktus dokumentus ir atsižvelgus į pasekmes tapo aišku, kad A. Cheglakovas buvo nepajėgus skirti tiek pinigų, jog būtų sumokėtos visos sąskaitos ir padengtos komandos skolos.
Ekipos veiklą administruojančios FRP teigimu, yra itin maža tikimybė, kad „Marussia“ kitais metais startuos F-1 čempionate.
Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.