• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sébastienas Loebas, atstovaujantis „Dacia Sandriders“ komandai, buvo diskvalifikuotas iš 2025 m. Dakaro ralio po to, kai avarijos metu jo automobilio saugos karkasas buvo pažeisti. FIA atstovai nustatė, kad dėl pažeidimų automobilis negali tęsti varžybų.

Sébastienas Loebas, atstovaujantis „Dacia Sandriders“ komandai, buvo diskvalifikuotas iš 2025 m. Dakaro ralio po to, kai avarijos metu jo automobilio saugos karkasas buvo pažeisti. FIA atstovai nustatė, kad dėl pažeidimų automobilis negali tęsti varžybų.

REKLAMA

Nors komanda iš pradžių planavo pasinaudoti FIA reglamente numatyta galimybe pateikti apeliaciją, galiausiai, komanda nusprendė šia galimybe nepasinaudoti. 

Loebo nusivylimas dėl diskvalifikacijos

Loebas pripažino, kad sprendimas jį diskvalifikuoti jam buvo sunkiai priimtinas. „Manau, kad šis sprendimas nepagrįstas tvirtais argumentais,“ – sakė jis.

FIA kroso ir ralių kategorijos vadovas Jérôme’as Rousselis atmetė Loebo ir „Dacia“ komandos kritiką, sakydamas, kad sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į eilę veiksnių.

REKLAMA
REKLAMA

„Saugos karkasą sudaro pagrindinis lankas už sėdynių, šoniniai lankai ir juos jungiantis vamzdis prie priekinio stiklo viršaus. Sugadinta dalis priklausė vienai iš šių pagrindinių struktūrų,“ – paaiškino Rousselis.

REKLAMA

Rousselis taip pat pabrėžė, kad sprendimas diskvalifikuoti automobilį buvo priimtas saugumo sumetimais. Dėl šios priežasties „Dacia“ negalėjo pateikti apeliacijos, kuri sustabdytų sprendimo vykdymą.

„Galima ginčytis, ar automobilis buvo pakankamai saugus tęsti ralį, tačiau taisyklės yra labai aiškios. Jei saugos karkasas pažeistas ar sulenktas, jis laikomas netinkamu,“ – aiškino jis.

REKLAMA
REKLAMA

„Kadangi tokio pobūdžio pažeidimo varžybų metu nėra galimybės tinkamai pataisyti, automobilis negali tęsti ralio.“

Diskusijos dėl taisyklių aiškumo

Diskvalifikuoti buvo ir kiti žinomi dalyviai – Carlosas Sainzas ir Laia Sanz.

Sanz'ui pirmą kartą per 15 metų teko pasitraukti iš Dakaro ralio ne savo noru, nors jos automobilio saugos karkasas buvo deformuotas vos 2 mm.

Rousselis pripažino, kad sukurti aiškesnius techninius reglamentus ateityje bus nelengva.

„Mes kalbame apie garsius vairuotojus, tačiau nemažai kitų automobilių, patyrusių avarijas, po patikrinimų galėjo tęsti varžybas,“ – sakė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Visada stengiamės ieškoti sprendimų, tačiau apibrėžti, kokia vamzdžio deformacija dar yra priimtina, labai sudėtinga.

Kai vamzdis jau sulenktas, jis jau būna pažeistas. Todėl vargu ar kas nors norėtų rizikuoti ir sužinoti kas nutiks kitos avarijos metu.“

Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt). 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų