• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo „ENEOS 1006 km lenktynių“ starto prabėgus 8 val. 44 min. 55,924 sek., pirmasis lietuviškojo automobilių maratono finišo liniją kirto „General Financing by Pitlane“ „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis, kurį į pergalingą finišą atvairavo komandos lenktynininkas olandas Sebastiaanas Bleekemolenas.

10

Nuo „ENEOS 1006 km lenktynių“ starto prabėgus 8 val. 44 min. 55,924 sek., pirmasis lietuviškojo automobilių maratono finišo liniją kirto „General Financing by Pitlane“ „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis, kurį į pergalingą finišą atvairavo komandos lenktynininkas olandas Sebastiaanas Bleekemolenas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prieš penkerius metus laimėjęs garsiąsias Le Mano lenktynes, džiaugęsis pergale Sebringo trasoje olandas į savo sportinių laimėjimų metraštį įrašė ir Lietuvą, didžiausiame jos vasaros kurorte Palangoje pergalingai baigęs jau septynioliktą kartą surengtas maratonines lenktynes.

REKLAMA

Pirmiausia Sebastiaanas pateko į savo komandos draugų, lenktynininkų Jono Gelžinio, kuriam tai buvo jau šeštoji pergalė Palangoje ir Benedikto Vanago, antrąją pergalę čia šventusį po trejų metų pertraukos, glėbį. O paskui – džiaugsmingi, lyg nebūtų jokio nuovargio, interviu televizijai ir radijui, portalų, naujienų agentūrų, spaudos žurnalistams, nušvietusiems lenktynes.

REKLAMA
REKLAMA

Nugalėtojai, „General Financing by Pitlane“ komandos lenktynininkai įrašė dar vieną rekordų pataisą į šių lenktynių metraštį. Ką tik pasibaigusios lenktynės buvo trumpiausios per visą jų septyniolikos metų istoriją. Pagerintas lietuviškojo automobilių maratono trukmės rekordas, išsilaikęs nuo pat antrųjų lenktynių gyvavimo metų, kai 2001-aisiais nugalėtojai finišo liniją kirto nuo starto praėjus 8 val. 52 min.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„ENEOS 1006 km lenktynių“ laimėtojus - „General Financing by Pitlane“ komandos vadovus ir lenktynininkus - su gražia pergale sunkiose lenktynėse pasveikino pagrindinis jų organizatorius, VšĮ „Promo events“ direktorius Darius Jonušis ir įteikė jiems pagrindinį trofėjų, pereinamąją taurę, ant kurios išgraviruotas ekipos pavadinimas ir kurią jie savo laimėjimų kolekcijoje saugos iki kitų lenktynių 2017-aisiais.

REKLAMA

Nugalėtojų garbės pakyla

Atsilikusi dviem ratais, antroji finišo liniją kirto kvalifikacinių varžybų laimėtoja „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas, ilgai vežę lyderių estafetę, pilotavo „Aquila CR1“.

R. Čapkauskui Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas įteikė prizą už greičiausiai – per 1 min. 10,331 sek. nuvažiuotą lenktynių ratą. Didžiausią spartą ekipos lyderis išvystė važiuodamas 290 ratą.

REKLAMA

Trečiąjį nugalėtojų pakylos laiptelį užėmė „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ komandos lenktynininkai Nemunas Dagilis, olandas Steve Vanbellingenas ir belgas Tomas Van Rompuy, pilotavę tokį pat automobilį, kaip ir nugalėtojai, tačiau jiems pralaimėję 4 ratus.

Tokia prizininkų rikiuotė beveik niekam nekėlė abejonių beveik nuo pat lenktynių vidurio, tačiau ilgų nuotolių lenktynėse būna didžiausių netikėtumų. Laimei, šįmet jų beveik nepasitaikė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ketvirta finišavo „Mojo Lounge Racing by JR Motorsports“ komanda su BMW e46 GTR, kuri nuo nugalėtojų atsiliko 19 ratų. Penkta su BMW M3 liko „Rotoma Racing“ (-26 ratai), o bendrosios įskaitos prizininkų šešetuką užbaigė irgi BMW M3 vairavę „Techninio projekto“ lenktynininkai (-28 ratai).

REKLAMA

Varžovai klaidų neatleidžia

Nemenku tempu ir gana taikiai prasidėjusios lenktynės perkopusios ekvatorių pamažu nusidažė kitomis spalvomis. Kai komandų strategai jau bandė įsivaizduoti taip geidžiamą finišą, kova, ypač tarp lyderių, darėsi vis aštresnė, jei ne nuožmi.

REKLAMA

Sportininkams apsukus 200 ratų lenktynių klube ir kuluaruose netilo diskusijos kada gi prie „Porsche 911 GT3 Cup“ vairo J. Gelžinį ar S. Bleekemoleną pakeis B. Vanagas? Nejaugi tik tada, kai partneriai mirtinai pavargs? Ilgai laukti nebeteko, Benediktas pirmąkart sėdo prie vairo lyderiams įveikus 247 ratus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jei pirmojoje varžybų pusėje daugelis galėjo lažintis ir net statyti už kvalifikacijos laimėtojų „Carre & MVP by Algirdai“ perrgalę, tai maratonui artėjant prie ekvatoriaus, juolab perkopus į antrąją pusę, tokių pranašų gretos tirpo nelyginant sniegas kovo pabaigoje.

Pesimistų gretas didino ir ta aplinkybė, kad visas greičiausiųjų penketukas važiavo praktiškai nedarydamas nė menkiausios klaidos, o buvę lyderiai iškepė iškart dvi, kirtusias itin skaudžiai.

REKLAMA

Užsukęs į degalinę papildyti „Aquila CR1“ kuro talpų D. Jocius buvo priverstas laukti eilėje – visos degalų pylimo kolonėlės buvo užimtos. Ir praradus brangias dešimtis sekundžių bėdos nesibaigė – už lenkimą teisėjams mosuojant geltonomis vėliavomis komanda gavo vienos minutės sustojimo techninio aptarnavimo zonoje baudą. Įskaičiuojant ir laiką, sugaištą įvažiuojant į laikinuosius garažus ir išvažiuojant iš jų, sugaištama dar bemaž minutę...

REKLAMA

Šios dvi klaidos ir lėmė, kad į priekį išsiveržė „General Financing team Pitlane“ komanda su „Porsche 911GT3 Cup“. Naujų lyderių, jau nutolusių per pagarbų dviejų ratų atstumą puolė vytis ne kas kitas, o Deividą prie vairo pakeitęs R. Čapkauskas.

Tačiau pergalės dvelksmą jau pajutusios „General Financing team Pitlane“ lenktynininkai nė nemanė kelti kojos nuo akceleratoriaus pedalo. Praėjus nuo lenktynių pradžios 6 val. ekipa buvo įveikusi jau 257 ratus ir dviem lenkė artimiausius varžovus iš „Carre & MVP by Algirdai“, o trečioje pozicijoje buvusius „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ lenktynininkus – net šešiais ratais.

REKLAMA
REKLAMA

Praktiškai šios komandos jau taikėsi į visas tris vietas ant nugalėtojų pakylos, nes po 6 val. batalijų ketvirtoje pozicijoje buvusią „Mojo Lounge Racing by JR Motorsports“ nuo lyderių skyrė net dvylikos ratų deficitas.

Įsibėgėjus lenktynėms tikrą šuolį atliko RIMO komanda, kurios sportininkai, vairuojantys BMW 335d, buvo daug laiko sugaišę dėl turbinos žarnos remonto. Tačiau RIMO vyrai neilgai vežė dyzelinių automobilių klasės lyderio estafetę, nes juos aplenkė „EWA Racing PGM“ komanda su BMW 330d.

Pamažu įsivažiavo ir „Team Hot Wheels“ komanda, leidusi suprasti, jog jos BMW M3 greitesnis už kitus GT klasės M3 modelius. Tačiau vėlgi, vos pajutusi artėjančio finišo džiaugsmą, dėl techninių problemų buvo priversta sudėti ginklus.

Į susidomėjimo lenktynėmis laužą alyvos gerokai šliūkštelėjo ir Rimvydo Agurkio, vairavusio „Alfa Romeo GT“, susidūrimas su varžovu, dėl kurio Rimvydas kaltino konkurentą, privertusį brangų laiką gaišti garažuose ir duoti darbo mechanikams, ir netikėtai kovą dėl aukščiausiųjų pozicijų baigusi „BRUM BRUM Sport“ komanda, kuriai iki pirmųjų 200 ratų galėjai prognozuoti vos ne lenktynių laurus.

REKLAMA

Ekipos pasididžiavimas „BMW M3 BigDaddy“ pavargęs sustojo viduryje trasos, todėl jį teko tempti į garažus, o kadangi komandos mechanikai didelio entuziazmo nerodė – ir nustumti gilyn į garažus.

Karūnuota „Miss Racing“ gražuolė

Kiek anksčiau negu „ENEOS 1006 km lenktynės“ Palangoje finišavo ir „Miss Racing“ rinkimai, kurių organizacija rūpinosi vairuojančių moterų asociacija „Racing Ladies“, vadovaujama Astos Jonušienės.

Iš į pagrindinį gražuolių finalą patekusių 17 merginų – lygiai tiek, kiek metų vyksta ir šios lenktynės, autoritetingos komisijos sprendimu „Miss Racing“ karūna įteikta 21-erių palangiškei, krepšinio palaikymo grupės šokėjai Agnei Kulytei, kuri tapo ir kitų metų šių lenktynių „veidu“.

Pirmąja Vice Miss pripažinta Ieva Šagauskaitė, antrąja – Gintarė Dainytė, kuriai atiteko ir Miss Foto titulas, Aušrinė Rezgytė tapo Miss Media, Vilmantė Daukšaitė – Miss Publika, Ramona Rubytė – Miss elegancija, Laura Morkūnaitė – Miss lenktynininkų favoritė, Miglė Cibulskaitė – Miss internetas, o Viktorija Šusticka – Miss FB favoritė.

Konkurso prizininkės pasirašys sutartį ir bus deleguotos į rugpjūtį Belgijoje vyksiančias 24 val. lenktynes, kur joms teks labai atsakinga misija - reprezentuoti Lietuvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų