„Gauti patvirtinimą „General Financing team Pitlane“ ekipažui nėra sudėtinga, nes turime reputaciją kaip komanda, keturis kartus startavusi, keturis kartus finišavusi ir suteikianti daug pridėtinės vertės. Kita vertus kai atstovaujame nedidelę valstybę, visos papildomos sąlygos iš organizatorių mums yra beprotiško brangumo“, - tv3.lt komentavo B. Vanagas.
Anot lenktynininko, Dakaro ralio organizatoriai žino dideles rinkas kaip Prancūzija, Ispanija, Lenkija, o norint gauti vienokią ar kitokią paslaugą jie pateikia sąskaitas, kurių lietuviai negali įveikti.
„Vienas iš pavyzdžių – pagal lenktynių taisykles negalime komunikuoti be organizatorių leidimo. Už tai, kad galėtume dėti informaciją video iš greičio ruožų, turime susimokėti licenciją, kuri kainuoja 20 tūkst. eurų. Praėjusiais metais organizatoriams ir taip sumokėjom apie 130 tūkst. eurų įvairių mokesčių, - pasakojo B. Vanagas.
Geriausias Lietuvos Dakaro ralio lenktynininkas tikino, kad organizatoriams jie esa labai įdomūs - nemažai komandų pradeda naudotis jų pavyzdžiais.
„Prieš paduodami paraišką kalbėjomės dėl įvairių sąlygų – dėl komandos narių kiekio, licencijų, tame tarpe ir vaizdo medžiagoms, dėl bendro darbo su organizatorių media komanda. Punktų gal 25 buvo, dėl kurių derinomės. Smulkmenos, tačiau viskas susideda. Projektas labai sudėtingas ir brangus turint galvoje, kad stengiamės įgyti kuo konkurencingesnę techniką. Niekam neįdomu, kad esame iš mažos valstybės“, - sakė B. Vanagas.
Tiesa, ralio asas atskleidė, kad nors ir pavyko su organizatoriais viską suderėti, šiuo metu yra vienas nelabai linksmas momentas: „Dar nežinome, su kokiu automobiliu startuosime. Šiam momentui tai liūdniausias faktas, bet turime du pasirinkimus ir aktyviai dirbame su jais.“