„Daugybė lenktynininkų pastarosiomis dienomis patyrė problemų su elektronine kelio knyga, tačiau niekam nebuvo kompensuotas prarastas laikas.
Jau dvi dienas iš eilės mano įranga neveikia, važiuoju kitų sukeltose dulkėse, bandydamas suprasti, kur važiuoti, ir neturėdamas jokios informacijos apie artėjančius pavojus.
Tik šiandien kitiems dalyviams pradėjote grąžinti laiką. Kodėl vieniems suteikiate kompensaciją, o kitiems ne? Ar mūsų balsas išgirstamas tik tada, kai atstovaujame įtakingoms šalims?“ – savo „Instagram“ paskyroje skundėsi Cornejo.
Jis nėra vienintelis, kuris turi problemų dėl elektroninių kelio knygų. Pavyzdžiui, pirmojo etapo metu Adrienas Van Beverenas dėl neveiksnios kelio knygos nukrito nuo motociklo, Brockas Hegeris prarado galimybę „SSV“ automobilių klasėje laimėti greičio ruožą, nes paskutinius 100 kilometrų sportininkas turėjo įveikti su neveikiančia kelio knyga.
Kitų dalyvių patirtys taip pat nėra pačios geriausios. Lorenzo Santolino dėl neveikiančios navigacijos sistemos atsitrenkė į kaktusą, Laia Sanz savo avariją taip pat sieja su kelio knygos gedimais.
Jeigu dar to nebūtų gana, dauguma ralio dalyvių skundžiasi neveikiančia „Sentinel“ sistema, kuri padeda įspėti dalyvius apie tam tikrus pavojus.
Pavyzdžiui, dėl neveikiančios „Sentinel“ sistemos Carlosas Sainzas susidūrė su Mathieu Serradori, o Nasseris Al-Attiyah vos išvengė susidūrimo su motociklininku.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų - atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!