• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų 1000 km lenktynėse pagrindiniais favoritais dauguma specialistų įvardija būtent šią komandą. Tai ko gero greičiausiu ir vienu galingiausių automobilių – „Aquila CR1“ lenktyniausianti itin patyrusių Lietuvos lenktynininkų trijulė.

Šių metų 1000 km lenktynėse pagrindiniais favoritais dauguma specialistų įvardija būtent šią komandą. Tai ko gero greičiausiu ir vienu galingiausių automobilių – „Aquila CR1“ lenktyniausianti itin patyrusių Lietuvos lenktynininkų trijulė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiemet „Aquila CR1“ bus pilotuojama trijų čempionų: Ramūno Čapkausko, Vytauto Švedo ir Deivido Jociaus.

REKLAMA

Ramūnas Čapkauskas puikiai pažįsta šį automobilį, jau dvejus metus jis būtent juo siekė pergalės 1000 km lenktynėse Palangoje. Ramūnas pasiekė ir Palangos trasos rekordą. Šiais metais trasa buvo modifikuota, jos vieno rato ilgis sumažėjo, ji pasidarė dar greitesnė, tad panašu, jog trasos įveikimo rekordas kris.

REKLAMA
REKLAMA

„Manau mūsų automobilis tikrai pajėgus ir vėl tapti trasos rekordininku. Tikiuosi, ties šia eilute ir vėl bus įrašytas mūsų komandos vardas,“ – sako „Barbara-Bauer by Algirdai“ komandos lenktynininkas R. Čapkauskas.

Deividas Jocius taip pat nusiteikęs labai ryžtingai. Jis keletą kartų buvo išvažiavęs į Olandijos „Zaandvoort“ lenktynių trasą, kurioje bandė gerokai patobulėjusį automobilį. Šioje trasoje „Aquila“ net nevažiuojant pilnu tempu lėkė tokiu pat laiku, kokius rodė GT3 klasės automobiliai ir visai nedaug atsiliko nuo DTM mašinų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Šito automobilio potencialas milžiniškas. Nemanau, kad kas nors galės mums pasipriešinti šių metų lenktynėse Palangoje. Iki šiol esu iškovojęs antrą vietą lenktynėse, manau, po šių metų ir mano pavardė atsiras ant 1000 km lenktynių nugalėtojų taurės,“ – savo komandos galimybėmis užtikrintas kalbėjo D. Jocius.

REKLAMA

Trečias komandos narys – daugkartinis Lietuvos ralio čempionas Vytautas Švedas iki lenktynių Palangoje dar turės priprasti prie pasikeitusios technikos – pastaruosius dvidešimt metų jis daugiausiai laiko praleido ne ant asfalto, o žvyro trasose.

„Kol kas nuo mano lenktyninio kombinezono ir tiesiogine, ir perkeltine prasme nenuvalytos dulkės. Pagrindinis šio sezono tikslas buvo - dalyvavimas Pasaulio ralio čempionato etape, kuris vyko Lenkijoje ir Lietuvoje, bei Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatai, kuriuose siekiame nugalėti! Dabar teks skubiai persikvalifikuoti ir prisiminti kaip automobilis valdomas ant asfalto,“ – sakė V. Švedas.

REKLAMA

Iki lenktynių Vytautas turės keletą testų „Aquila CR1“ automobiliu Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje, kurių tikslas - adaptuotis prie milžinišką potencialą turinčio bolido ir pačiam prisitaikyti prie kiek kitokio valdymo, negu ralio trasose. Pastaruosius dvejus metus 1000 km lenktynėse šios komandos automobilį kankino techninės problemos, tačiau šiemet komanda itin rimtai ruošėsi ir tobulino techniką. Komanda džiaugiasi ir puikia atmosfera ekipos viduje – rėmėjai, sportininkai, tiesiog draugai – visi labai pergyvena ir daro kas įmanoma, kad komanda galėtų siekti maksimalių tikslų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kreipėme dėmesį į kiekvieną smulkmeną. Pernai daugiausia problemų turėjome dėl smulkių gedimų, kurie neleido siekti maksimalių rezultatų, todėl šiemet visas automobilis buvo iš naujo perrinktas,“ – pasakoja šios komandos lyderis Ramūnas Čapkauskas.

Šių metų automobilyje įmontuotas naujas žymios Olandijos įmonės KMS paruoštas specialiai ilgų distancijų lenktynėms skirtas BMW variklis.

REKLAMA

Automobilis išvysto 480 arklio galių ir apie 450 Nm sukimo momentą, jis sveria 1100 kg. „Aquila CR1“ sumontuota sekvencinė elektronikos kontroliuojama pavarų dėžė. Elektronika neleidžia perjungti žemesnės pavaros, jeigu automobilis važiuoja pernelyg greitai. Jame įmontuota pati geriausia, kokią įmanoma rasti rinkoje, stabdžių sistema, pritaikyta specialiai ilgoms distancijoms. Jame sumontuotas 80 l degalų bakas.

REKLAMA

„Darėme viską, kad automobilis būtų ne tik galingas ir greitas, bet ir patikimas. Palyginus su pernai metais, labiausiai jaučiasi gerokai padidėjusi dinamika – dabar iš posūkio “Aquila“ išvažiuoja gerokai greičiau. Manau šiais metais su dideliu sirgalių palaikymu mes privalom nugalėti. Nors nuo netikėtumų niekas nėra apdraustas, tačiau tikiuosi, kad pagaliau trečio karto fortūna nusišypsos ir mums,“ – sakė „Barbara-Bauer by Algirdai“ komandos lyderis, daugkartinis Lietuvos ir Pabaltijo žiedinių lenktynių čempionas Ramūnas Čapkauskas.

1000 km lenktynės Palangoje vyks liepos 16-19 dienomis.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų