• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Birželio 8 d., šeštadienį ,naujausioje ir geriausioje lenktynių trasoje Baltijos šalyse – Pernu žiede vyks antrasis šių metų „Autoplius Fast Lap” etapas. Organizatoriai lenktynininkams iš Lietuvos turi gerą žinią – varžybos oficialiai suderintos su Estijos automobilių sporto federacija, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

Estai suteikė oficialią organizatoriaus licenciją

„Autoplius Fast Lap” lenktynių organizatoriai džiaugiasi, kad be didesnių diskusijų Estijos automobilių sporto federacija (EASU) suteikė šeštadienio lenktynėms oficialią organizatoriaus licenciją. Tik Lietuvoje „draudžiamomis” laikomų lenktynių sportiniai reikalavimai estų federacijos vadovams pasirodė pakankami, norint užtikrinti lenktynių saugumą.

REKLAMA

„Mes džiaugiamės, kad lietuviai atvyksta į Estiją rengti kokybiškų lenktynių. „Autoplius Fast Lap” lenktynėms mes, be jokios abejonės, suteikėme licenciją, nes jų dokumentai užtikrina pakankamą lenktynininkų ir žiūrovų saugumą”, – sako Estijos automobilių sporto federacijos (EASU) sporto skyriaus vadovas Priitas Pallo.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas EASU vadovų P. Pallo mano, kad „Autoplius Fast Lap”organizatoriai yra gerai pasiruošę organizuoti lenktynes, jų paruošti dokumentai įgalūs užtikrinti saugumą šeštadienio lenktynių metu. „Autoplius Fast Lap” organizatoriai džiaugėsi moderniu organizacijos požiūriu, kai sprendimas priimamas vadovaujantis dokumentais, o ne nuogirdomis ar įsivaizdavimais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų lenktynių dokumentai jiems pasirodė tinkami, užtikrinantys daugiau nei pakankamą lenktynininkų ir žiūrovų saugumą. Taigi, LASF suteiktos licencijos netekti bijantys lenktynininkai gali drąsiai savaitgalį atvykti į naują Pernu trasą ir sudalyvauti puikiose lenktynėse, pasivaržyti su kaimynais latviais, estais ir saviškiais lietuviais”, – sako vienas „Autoplius Fast Lap” lenktynių organizatorių Kristijonas Vaičys.

REKLAMA

Beje, vienas EASU vadovų P.Pallo buvo klaidingai informuotas, kad „Autoplius Fast Lap” rengiamose „Race” lenktynėse leidžiama varžytis automobiliams be saugos lankų. Susipažinęs su lenktynių dokumentais, kurie sako, kad varžytis „Race” lenktynėse gali tik automobiliai su saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis ir eile kitų saugumą užtikrinančių elementų, federacijos vadovas suteikė „Autoplius Fast Lap” lenktynėms licenciją.

REKLAMA

Keliauti į Estiją darosi populiaru

Lenktynės Estijoje vyks gerai žinomu ir „Autoplius Fast Lap” ne pirmus metus naudojamu režimu – nuo ankstyvo ryto vyks laisvosios treniruotės, po jų trasą užims „Race” lenktynių kvalifikaciniai važiavimai, o vėliau prasidės „Time attack” varžybos. Tarp grupėmis suskirstytų važiavimų vyks du „Race” važiavimai. Paskutinis ir pats karščiausias lenktynių momentas – vakare vyksiantys „Super Lap” važiavimai, kurių metu greičiausi „Time attack” dalyviai aiškinsis, kuris yra pats greičiausias. Tam jie turės vieną lenktynių trasos ratą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lenktynėms jau užsiregistravo 46 lenktynininkai, tarp kurių yra visi greičiausi pirmojo etapo dalyviai: „Race” nugalėtojas Andrius Firantas su „Honda S2000”, greičiausias „Time attack” lenktynių dalyvis Jonas Poškus su „Mitsubishi Lancer Evo VIII” ir jo amžinas priešininkas latvis Mareksas Matvejevsas su „Lotus Exige”. Bus ir abu Bilinskai – Vytas su „Evo VIII” bei Gediminas su BMW E30. Abu velniškai greiti, Gediminas „Race” finišavo antras, o Vytas tik dėl techninių bėdų nelipo ant nugalėtojų pakylos.

REKLAMA

Įdomiausias faktorius šiose lenktynėse, be abejonės, yra tai, kad lenktynių trasa niekam nėra žinoma. Tiesa, keletas dalyvių yra čia buvę, važiavę ja lėtesniais automobiliais. Bet tai kaip uogienės laižymas per stiklainį. Lenktyniniu režimu turėtų pasijausti visas uogienės saldumas – seniai lietuviams neteko lenktyniauti tokioje puikioje lenktynių trasoje.

REKLAMA

Apie „Autoplius Fast Lap“

Prieš penkerius metus Baltijos šalims pristačiusi pasaulyje itin populiarų „Time attack“ varžybų tipą, „Autoplius Fast Lap“ komanda sėkmingai organizuoja lenktynes Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Kiekvienais metais šioms lenktynėms registruojasi daugiau nei šimtas dalyvių.

„Time attack“ grupėje lenktynininkai skirstomi į „Street“ ir „Pro“ klases. Pirmoje varžosi automobiliai be saugos lankų – jiems parengiama saugesnė trasa. „Pro“ klasės automobiliai yra aprūpinti saugos lankais ir kita saugumo įranga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Autoplius Fast Lap“ lenktynių organizatoriai džiaugiasi, kad per penkerius metus dešimtys lenktynininkų, įvertinę automobilių sporto pavojus, automobiliuose sumontavo saugos lankus ir persikėlė į „Pro“ klasę, kuri gausumu jau lenkia mėgėjų klasę „Street“.

Prieš dvejus metus prie „Time attack“ lenktynių buvo prijungta ir kontaktinių lenktynių „Race“ grupė. Šių lenktynių metu dalyviai varžosi ne laikui, o dėl pozicijų. Tai – klasikinių lenktynių formatas, kuris puikiai papildo „Autoplius Fast Lap“ renginį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų