Taisyklės reikalauja, kad kvalifikacinį važiavimą atliktų bent du komandos vairuotojai. Po anksčiau vykusių praktikos važiavimų komandos vadovas Saulius Jurgelėnas, atsižvelgdamas į rato įveikimo laikus nusprendė, kad į trasą kvalifikacijos metu važiuos Vaidotas Žala bei Tomas Rimkus.
Jau po keletos įveiktų ratų V. Žala pagerino savo asmeninį šios trasos įveikimo rekordą ir užfiksavo 1:15.213 laiką. Vaidotas pasakojo, kad prieš važiavimą vis dar jautėsi nervingai: „jaučiu, kad dar trūksta valandų važiuojant žiedinėse lenktynėse. Turbūt ir kvalifikacijoje dar galėjau greičiau, bet lenktynės rytoj, tai nesinori prisižaisti. Rytoj važiuosiu trečias iš komandos, tai turėsiu laiko apsižvalgyti kas kaip vyksta.“
Tomas Rimkus, kvalifikacijoje važiavęs antras, užfiksavo 1:15.265 laiką. Tomas pasakojo, kad per šiandienos praktiką jau pavyko pajausti automobilį ir jo ribas. Tiesa, vieną kartą tą ribą net šiek tiek peržengė – ilgame posūkyje praradus sukibimą kliudė kelio atitvarą, bet jokių didesnių pažeidimų automobiliui nenutiko.
Jurgis Adomavičius pasakojo, kad džiaugiasi dėl stiprios komandos. Nors kvalifikacijoje jam važiuoti neteko, vyras sako, kad tai jį tik dar stipriau skatina tobulėti ir ieškoti sekundės dalių trasoje.
„Džiaugiuosi, kad turime tokią stiprią komandą, kurie iš naujo automobilio sugeba išspausti kiek įmanoma daugiau. Turbūt galėjome ir kvalifikacijoje pasirodyti geriau, jei būtume pakeitę padangas į naujas, bet pagrindinės lenktynės laukia rytoj, tad nusprendėme tam jas ir pasilikti“, – pasakojo verslininkas ir lenktynininkas J. Adomavičius.
Jau rytoj, 12 valandą Palangoje startuos 1006 kilometrų lenktynės. Nors praktikos važiavimai bei kvalifikacija vyko alinant karščiui, orų prognozės lenktynių dienai žada lietų. Tai galvos skausmas ne tik vairuotojams, bet ir komandų strategams, kurie turi numatyti visus įmanomus scenarijus lenktynių dienai.