Nors „Audi“ oficialiai dar to nėra paskelbusi, tačiau automobilių sporto užkulisiuose garsiai kalbama apie gamintojos pasitraukimą iš Dakaro ralio programos.
Toks sprendimas turės įtakos ne tik pačiam Dakaro raliui, bet ir „Audi“ projekte dalyvavusiems nariams ir lenktynininkams. Ir tarp jų – gerai žinomas Carlosas Sainzas.
Manoma, jog Dakaro ralio programą „Audi“ nori nutraukti dėl noro 100 proc. susikoncentruoti į Formulės 1 čempionatą, kuriame „Audi“ planuoja startuoti 2026 m.
Nenumaldomai artėjantis pasitraukimas iš Dakaro turės įtakos C. Sainzo, S. Peterhanselio ir M. Ekstromo ateičiai, mat net ir turėdami didžiulį patirties bagažą, jie neturi daugybės galimybių rinktis.
Kitąmet Dakaro ralyje startuosianti gamyklinė „Dacia“ komanda į savo gretas prisiviliojo N. Al-Attiyah, S. Loebą ir C. Gutierrez, tad vargu ar „Dacia“ turės užtektinai lėšų, jog į savo gretas prisiviliotų C. Sainzą.
Vis dėlto, nors šiandien C. Sainzo galimybės yra ribotos, tačiau daugelis automobilių sporto ekspertų mano, jog jis galėtų prisijungti prie „Toyota Gazoo Racing“, kuri šiandien neturi pasaulinio lygio žvaigždės.
Kol kas, „Toyota Gazoo Racing“ naujokai daro įspūdį visiems rikiuotės dalyviams, tačiau „Toyota“ šansai iškovoti pergalę, įpusėjus raliui, atrodo labai trapūs, mat bendroje įskaitoje pirmauja ne bet kas, o C. Sainzas.
Daugiau Dakaro ralio naujienų – atskirame polapyje.