Bendrovė „PricewaterhouseCoopers“ prognozuoja, kad jau 2014 metais pasaulinės sporto sektoriaus pajamos iš rėmimo viršys pajamas iš bilietų pardavimo ir sieks 45,5 mlrd. USD. 60 procentų pasaulinių sporto rėmimo pajamų atitenka Šiaurės Amerikos bei Europos regionui.
Daugiausia paramos pasaulyje pritraukianti sporto šaka yra futbolas. Pavyzdžiui tapti „Barselonos“ futbolo klubo rėmėju kainuoja apie 30 mln. eurų per metus, Didžiosios Britanijos “Premier” lygos rėmėju – apie 50 mln. eurų per metus.
Įspūdingas sumas privatūs rėmėjai skiria ir F-1 komandoms remti. Tokios įmonės kaip „Vodafone“, „Redbull“ per metus F-1 komandoms perveda nuo 100 iki 250 mln. eurų. Beje, bolidų pilotai per metus uždirba nuo kelių iki keliolikos milijonų eurų.
Daugiausia paramos iš privačių rėmėjų 2012 metais Lietuvoje pritraukusi sporto federacija yra Lietuvos krepšinio federacija (daugiau kaip 5 mln. litų), antroje vietoje – Lietuvos lengvosios atletikos federacija (apie 800 tūkst. litų).
Didžiausias visų laikų sportininko rėmimo kontraktas priklauso NBA krepšininkui Dereckui Rosui – 14 metų trukmės kontraktas bendrovei „Adidas“ kainavo 260 mln. USD. Futbolininkas Deividas Bekhamas iš „Adidas“ už „viso gyvenimo“ kontraktą gavo 160 mln. USD.
Ričardo Berankio gaunama parama iš privačių rėmėjų 2012 m. siekė ne vieną šimtą tūkstančių litų. Tarp didžiausių šio tenisininko rėmėjų – Darius Mockus, „Omnitel“, „Samsung“. Rūta Meilutytė šiemet sulaukė šimtą tūkstančių litų siekiančios paramos iš Garbaravičių šeimos.
Pirmosios moderniosios Olimpinės Žaidynės, vykusios 1896 metais Atėnuose taip pat turėjo mecenatą. Šaliai pritrūkus pinigų žaidynėms remti, graikų filantropas Džordžas Averofas joms skyrė 120 tūkst. USD. Už tai jo garbei pavadintas karo laivas ir pastatyta skulptūra.
Tarptautinis olimpinis judėjimas turi dešimt globalių partnerių. Ši partnerystės programa generuoja apie 40 procentų pasaulinio olimpinio judėjimo pajamų. Lietuvos tautinis olimpinis komitetas 2012 metais iš privačių rėmėjų pritraukė apie 1 mln. litų.
Prekės ženklų vertę skaičiuojančios konsultacinės bendrovės „Brand finance“ teigimu pasaulinio olimpinio judėjimo prekės ženklas yra vienas iš penkių vertingiausių pasaulyje. Skaičiuojama, kad 2012 metais jo vertė siekė apie 50 mlrd. USD. Tarp dešimties vertingiausių prekės ženklų pasaulyje – ir keturi olimpinio judėjimo pasauliniai partneriai.
Pasaulinės konsultacijų bendrovės IEG atliktos globalios apklausos duomenimis daugiau kaip 40 procentų bendrovių sprendimus dėl rėmimo biudžeto ir krypčių priima ketvirtame metų ketvirtyje.